مسئول بسیج دانشجویی یاسوج در گفت‌وگو با «بسیج»:

2 دانشجوی بسیجی کهگیلویه‌وبویراحمد در هواپیمای تهران-یاسوج بودند

مهدوی گفت: نشست های تبیین اندیشه های مقام معظم رهبری در حوزه دانشگاه و دانشجو از دیگر اقداماتی است که با حضور 80 نفر از دانشجویان در دانشگاه های استان و همچنین کرسی های آزاد اندیشی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۲۷۴۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵

 مهدوی مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویر احمد در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص اقدامات سیاسی که در دانشگاه ها انجام شده است، بیان کرد: دوره های آموزشی متفاوتی در استان برگزار شده و در حال اجرا است.

وی در این خصوص افزود: دوره شهید دیاسه ویژه نخبگان سیاسی دانشجویان استان است که با محوریت تخصصی نمودن مطالبات دانشجویان از مسئولین در 3 حوزه محیط زیست، سلامت و شهرک های صنعتی برگزار شد که در این دوره 250 نخبه سیاسی در 30 مرکز تحت آموزش قرار گرفتند.

مهدوی در خصوص دیگر نشست های سیاسی این استان گفت: نشست های تبیین اندیشه های مقام معظم رهبری در حوزه دانشگاه و دانشجو از دیگر اقداماتی است که با حضور 80 نفر از دانشجویان در دانشگاه های استان و همچنین کرسی های آزاد اندیشی برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد در ارتباط با حادثه دلخراش هواپیمای تهران- یاسوج گفت: در ابتدای این حادثه بسیج دانشجویی بیانیه ی برای جانباختگان و مطالبه از مسئولان برای عدم تکرار این حوادث صادر کرد. 2 تن از دانشجویان جهادگر بسیجی برای کمک در محل حادثه حضور داشتند.

مهدوی در پایان خاطر نشان کرد: دو نفر از دانشجویان بسیجی که دانشجو دانشگاه فرهنگیان و علوم پزشکی بودند در این هواپیما حضور داشتند و در دانشگاه برای این عزیزان مراسم یاد بود برگزار شد.

گفتنی است مراسم عمومی این عزیزان روز دوشنبه همزمان با تشییع شهدای گمنام و با حضور خلبان شکاری از اصفهان برای توضیح حادثه در دانشکده فنی و حرفه ای خواهران برگزار می شود.

ارسال نظرات