نمازجمعه این هفته بخش خضرآباد با حضور بخشدار خضرآباد و اقشار مختلف مردم از روستاهای بخش خضرآباد در مسجد جامع شهر خضرآباد به امامت حجت الاسلام غالبی اقامه شد.
کد خبر: ۸۹۹۲۷۶۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر ، نمازجمعه این هفته بخش خضرآباد با حضور بخشدار خضرآباد و اقشار مختلف مردم از روستاهای بخش خضرآباد در مسجد جامع شهر خضرآباد به امامت حجت الاسلام غالبی اقامه شد.
امام جمعه بخش خضرآباد در خطبه اول نماز بعد از سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به بحث پیرامون احسان ونیکی کردن به والدین پرداخت و گفت: خدمت به پدر و مادر موجب خشنودی خداوند متعال می شود.
حجت الاسلام غالبی در ادامه سخنان خود بجای آوردن صله رحم و دید و بازدید از اقوام و بستگان را یادآور شد و از اآحادمردم خواست تا این سنت خوب و پسندیده را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
امام جمعه بخش خضرآباد ضمن قدردانی از اقدامات سنجیده، عاقلانه و مدبرانه نیروی انتظامی در خاتمه دادن به قضیه اغتشاش ها و آشوب های خیابان پاسداران تهران در روزهای اخیر اظهارر داشت: مساله امنیت مساله ای نیست که به سادگی بتوان از آن گذشت.
حجت الاسلام غالبی به بحران کم آبی در سطح شهر و روستاهای بخش خضرآباد اشاره کرد و افزود: اکثر روستاهای این بخش با کمبود آب آشامیدنی مواجه می باشند.
وی همچنین خواستار تسریع در آب رسانی به این منطقه شد.

ارسال نظرات