خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در جمع کارکنان سپاه ولایت تبریز، از کمرنگ بودن اقدامات فرهنگی تاثیرگذار و هوشمند با توجه به تنوع نهادها و سازمان های فرهنگی انتقاد کرد.
کد خبر: ۸۹۹۲۸۰۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عابدین خرم، گفت: باید همه افرادی که متولی این امر هستند همت مضاعفی از خود نشان دهند و با انسجام و تاثیرگذاری بیشتر اقدامات و هجمه های متنوع دشمنان را بی تاثیر کنند.

وی در ادامه به بیان سه راهبرد مهم برای رفع این مشکلات پرداخت و افزود: در این راستا باید سه راهبرد عمق بخشی به کارهای فرهنگی و اجتماعی و کادر سازی مناسب، استفاده از نیروهای بسیج در مدیریت بسیج مورد توجه قرار گیرد.

سردار خرم اظهارکرد: البته برای پیش بردن سه راهبرد بیان شده باید با روحیه انقلابی و جهادی عمل شود تا تاثیرگذاری و اثربخشی فعالیت ها و اقدامات بیشتر و بهتر شود.

سردار خرم اضافه کرد: یک نفر اگر با ایمان و اخلاص قدم در هر کاری بگذارد به نتایج عجیبی دست پیدا می کند که حتی با صرف بهترین امکانات و تجهیزات و زمان زیاد بخشی از آن نیز محقق نشود.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: طول تاریخ به خصوص اتقاقات پس از انقلاب تاکنون، شاهد و گواه این نکته است که فردی در یک روستای دور افتاده به تنهایی در عرض 11 سال به گونه ای فعالیت از خود نشان داده که اعتقادات روستائیان را تغییر داده و اکنون این روستا داری 28 شهید و چندین جانباز و آزاده هستند و این نشان می دهد کار برای خدا چقدر ارزش و منزلت دارد.

ارسال نظرات