خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی خبر داد؛
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز گفت: سه گورستان متروکه کلانشهر تبریز ساماندهی می شود.
کد خبر: ۸۹۹۲۸۱۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت الاسلام علی مصائبی اظهار داشت: اجرای طرح ساماندهی گورستان های متروکه تبریز امر ضروری است که می توان طرح ساماندهی سه گورستان متروکه این کلانشهر اعم از گورستان های شیرسواران، عمو زین الدین و ستارخان را به صورت پایلوت به اجرا در آورد.
وی افزود: بر این اساس باید ضمن تشکیل کمیته مشترک مابین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و همچنین شهرداری تبریز، بررسی های لازم جهت زمان توقف تدفین و احصا تعداد این گورستان ها توسط این کمیته صورت گیرد تا روند تغییر کاربری آن ها پس از اخذ مجوز شرعی آغاز شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به مصوبه حذف داربست و بنر در سطح شهر تبریز توسط شورای شهر اظهار داشت: اگر قرار بر حذف بنر و داربست در این شهر باشد، باید به طور کلی و برای همیشه این اتفاق بیفتد و تبلیغات شهری را به سوی پیشرفته ترین تجهیزات تبلیغات سوق دهیم در غیر این صورت، نباید با سازه های جدید، هزینه جدیدی برای شهر ایجاد کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز با اشاره به طرح ساماندهی گورستان های متروکه تبریز اظهار داشت: شهرداری تبریز آمادگی اجرای این طرح و تبدیل آن به پارک و فضای سبز را دارد که امیدواریم با هماهنگی این اداره کل اقدامات مثمرثمری در این خصوص صورت گیرد.
علی مدبر افزود: اجرای طرح های مختلف در راستای سیاست های کاهش هزینه و بهره مندی از تمامی ظرفیت های موجود شهرداری می توان گام اساسی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و افزایش رضایتمندی شهروندان برداشت.

وی همچنین در ادامه به ایجاد سازه های سبک (تابلوهای تبلیغاتی) در سطح شهر به ویژه در حاشیه مساجد خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای طرح های این چنینی ضمن زیباسازی فضای شهری، درآمد پایداری برای مساجد صورت گیرد

ارسال نظرات