خبرهای داغ:
با حضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده

بیمارستان بین‌المللی تخصص« میلاد فردا» در ارومیه افتتاح شد/راه‌اندازی نخستین بیمارستان هوشمند خاورمیانه در ارومیه

کد خبر: ۸۹۹۲۸۱۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸

با حضور معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده، ظهر امروز بیمارستان بین‌المللی تخصص« میلاد فردا» در ارومیه افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، معصومه ابتکار در مراسم افتتاح نخستین بیمارستان هوشمند خاورمیانه در ارومیه، اظهار کرد: بی‌شک بخش خصوصی در پیشبرد اقتصاد و بهبود شرایط اجتماعی نقش مهمی ایفا می‌کند؛ طرح تحول نظام سلامت مورد توجه دولت‌های یازدهم و دوازدهم بوده و درمان به عنوان شاخص اصلی توسعه پایدار نقش محوری را ایفا می‌کند.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده با تاکید بر توجه ویژه دولت به سرمایه‌گذاری‌های خاص، گفت: در این رابطه نقش بخش خصوصی را نمی‌توان نادیده گرفت و بی‌شک نیازمند سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی و  عرصه سلامت هستیم.

وی تصریح کرد: وزیر بهداشت و درمان توجه ویژه به سرمایه‌گذاری در بخش سلامت داشته تا برای کل منطقه خدمات درمانی مطلوبی ایجاد کند.

ابتکار با تاکید بر اینکه افتتاح چنین مرکز درمانی سبب اشتغال برای تحصیل‌کردگان بیکار می‌شود، افزود: علاوه بر آن، این بیمارستان هوشمند با آخرین فناوری‌های روز دنیا به ویژه عصر دیجیتال ساخته شده و در ارتقای بهره‌وری مناسب است.

ارسال نظرات