رئیس اداره هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:
آئین افتتاحیه دومین فراخوان عکس "یارات" ویژه هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای پسرای در زنجان، عصر امروز در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۲۸۲۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری آئین افتتاحیه دومین فراخوان عکس "یارات" گفت: در این فراخوان، ٥ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شده و در مراسم اختتامیه که عصر امروز چهارشنبه، دوم اسفندماه ساعت ١٦ و ٣٠ دقیقه برگزار می‌شود، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

معراج کرمی افزود: در این فراخوان موضوع آزاد با نگاه فرمالیستی مطرح شد که هیئت داوران آن متشکل از ناصر محمدی، حمیدرضا بازرگانی و مسعود تاران بوده و همزمان با آیئن اختتامیه، آثار منتخب هیئت داوران به نمایش درخواهد آمد.

وی دبیر اجرایی این فراخوان را مسعود تاران معرفی و اظهار داشت: دبیر فراخوان رضا قاسمپور، دبیر علمی، ناصر محمدی و طراح و ایده‌پرداز فراخوان نیز حمیدرضا بازرگانی است.

کرمی با اشاره به اهداف فراخوان "یارات"- در زبان ترکی به معنای خلق کردن و امر به آفریدن – تصریح کرد: هدف از این فراخوان ترغیب هنرجویان علاقه‌مند، کشف استعدادهای جدید و تازه نفس و تشویق و ترغیب جوانان علاقه‌مند به فعالیت در عرصه هنر ناب است.

گفتنی است، نمایشگاه آثار این فراخوان در محل گالری هنر فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان از امروز تا پنجم اسفندماه دایر بوده و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ١٠ تا ١٣ و ١٦ تا ٢٠ به محل گالری مراجعه کنند.

 

 

 

 

ارسال نظرات