خبرهای داغ:
همزمان باسالروز شهادت یاس نبوی حضرت فاطمه زهرا (س) یادواره شهدای تازه محله خوی در مسجدشهید موسوی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۲۸۲۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رزمنده وجانباز هشت سال دفاع مقدس در مراسم   شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) ضمن تسلیت ایام فاطمیه به گوشه هايي از زندگاني و فضائل حضرت زهرا(س) اشاره و برالگوگيري از اخلاق و منش آن حضرت تاکيد کردند .

صابر طبقی با بیان اینکه بانوی گرامی اسلام حرکت در مسیر ولایت را بهترین اعمال دانسته و بواسطه برخورداری از بصیرت به بهترین شکل ممکن این راه را برای خودانتخاب کرد، افزود: در زمانی که خانه آن حضرت مورد هجوم دشمنان اسلام قرار گرفت،صدیقه کبری با توجه به آگاهی کاملی که از حوادث و اتفاق های در شرف وقوع داشت جهتحفظ جان نخستین پیشوای شیعیان برای باز کردن درب خانه و رویارویی با کسانی که باپررویی و بی حیایی به خانه علی آمده و قصد جان آن امام همام را کرده بودند، به پشتدرب خانه رفت .

وی در ادامه به درسهایی که از زندگی حضرت فاطمه (س) میتوان گرفت اشاره و گفت: حضرت زهرا(س) الگوی جهان اسلام و اولین شهیدهمدافع ولایت است. حضرت زهرا(س) الگوی زن اسلام است و سبک زندگی فاطمی الگویی برایزنان اسلام می باشد.

جانباز هشت سال دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برگزاری یادواره های شهدا ضرورت و رسالت امروز جامعه است، اظهار داشت:امروز بیش از هر زمان دیگری نسل جوان جامعه نیازمند آشنایی با راه و روش زندگیشهدا و عمل به وصیت‌نامه‌های شهدا است .

وی در پایان یادآور شد: همانند شهدا در رکاب ولایت قد علم کنیم و گوشبه فرمان رهبری باشیم .

گفتنی است از دیگر برنامه های این مراسم که به همت پایگاه صدیقه طاهره(س) حوزه فاطمه الزهرا(س)در مسجد شهید موسوی شهرستان خوی برگزار شد می توان به پخش کلیپ مصاحبه بامادر شهید دشتبانی، خاطره گویی، مداحی، برپایی نمایشگاه و ... اشاره کرد.

ارسال نظرات