فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: فرهنگ دینی اسلام، فرهنگ خدمت برای خداست و کسی که در لوای مسئول کشوری فعال است باید کارش گره‌گشایی از مشکلات مردم باشد.
کد خبر: ۸۹۹۲۸۳۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در جمع پایوران این ناحیه با تاکید بر اینکه هر کجا به گفتمان امام(ره) و رهبری عمل شد، آنجا موفق بودیم و هر زمان با این گفتمان زاویه داشتیم، به مشکل برخوردیم، گفت: دغدغه رهبر معظم انقلاب دغدعه مردم است و باید دنبال این بود که زاویه با گفتمان معظم له در هیچ لایه ای از کشور وجود نداشته باشد.

وی افزود: جامعه ما نیازمند عدالت اجتماعی، مبارزه با فقر، تبعیض و فساد اداری است؛ چراکه اینها زیبنده جامعه اسلامی نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: این نظام دارای افتخارات بزرگی است که نمونه آن ایستادگی جوانان کشورمان در برابر دشمن، کوتاه کردن دست کفر جهانی از این خاک، ایستادن مردانه در برابر جریان تکفیری و دستیابی به علم و فناوری در عرصه های مختلف است.

 پاسدار رضایی با بیان اینکه همگان اذعان دارند که ایران کشوری مستقل، مبتنی بر رأی مردم، اسلام و احکام قرآن است، گفت: حال که این نظام اسلامی برای جهان الگو شده و تمدنی نوین ارائه می‌دهد، نباید شاهد برخی مشکلات بود و برای تحقق اهداف انقلاب به دغدغه‌های رهبری توجه کرد.

وی افزود: معتقدیم همه بخش‌های کشور باید با استفاده از ظرفیت افراد دلسوز، توانمند و کارآمد، قدرت و دستاوردهای نظام را به رخ جهانیان بکشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: جاهلیت مدرن که دارای امپراطوری رسانه ای است اقدام به ترویج جاهلیت در جهان می کند و یگانه نسخه مقابله با آن توجه به آموزه های دینی است.

وی افزود: ما دو وظیفه داریم که نخستین آن متوقف نشدن در جبهه فرهنگی است، چراکه دشمن ایجاد شبهات را دنبال می کند.

 پاسدار رضایی با بیان اینکه دشمن دنبال ریزش نیروهای انقلابی است، گفت: اما ما باید دنبال رویش باشیم و اجازه ندهیم نیروهای انقلاب ریزش کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به اینکه هدف دشمن در جبهه فرهنگی این است که جوانان دلداده انقلاب و رهبری نباشند، تصریح کرد: باید در جبهه خدمت رسانی به مردم تلاش کرد و منتظر دیگران نبود؛ بلکه باید نیروهای انقلاب در هر مقام و جایگاهی تلاش کنند.

پاسدار رضایی با اشاره به معنای خدمت منفعت گرا گفت: این نوع خدمت هرکجا سود باشد افراد خدمت رسانی می کنند اما توسل ما به خدا است و اگر تلاش برای خدا باشد انسان توقع تشکر ندارد.

وی افزود: فرهنگ دینی اسلام، فرهنگ خدمت برای خداست و کسی که در لوای مسئول کشوری فعال است باید کارش گره‌گشایی از مشکلات مردم باشد.

فروانده ناحیه مقاومت بسیج اراک خاطرنشان کرد: تمامی امامان معصوم (ع) را ترور شخصیتی کردند و زخم زبان زدند اما آنها هیچگاه از هدایت مردم دست نکشیدند؛ همانگونه که امام راحل ایستادگی در راه خدا و استقامت و پایداری در راه هدف را به ما آموختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات