خبرهای داغ:
طی مراسمی با حضور امام جمعه پردیسان قم و فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، «زینب راستگو» به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس (س) معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۹۲۸۵۱
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین «سیدصمصام الدین قوامی» امام جمعه پردیسان و «امیرحسین مرادی» فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، «زینب راستگو» به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج خواهران حضرت نرجس (س) معرفی شد و از تلاش‌های ارزنده «لیلی اسماعیلی» در طول مدت فرماندهی حوزه تجلیل به عمل آمد.
حجت الاسلام قوامی طی سخنانی در این مراسم با اشاره به در پیش بودن میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها گفت: حضرت زهرای مرضیه یک بسیجی تمام عیار بود، بانویی که در جنگ احد شرکت کرد و زخم‌های پدرش، حضرت رسول (ص) را پانسمان کرد؛ بانویی که در دارالندوه، نزدیک کعبه، اطلاعات را برای پدرش می‌برد؛ همچنین حضرت زهرا (س) نیز یک جانباز بود از آن جهت که از پهلو، صورت و دست‌ها مجروح شد و لذا بانوانی که در رده‌های مختلف بسیج فعالیت می‌کنند در اصل کار فاطمی انجام می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه ولایتمداری ویژگی اصلی بسیج است، گفت: دفاعی که در این عصر شما به عنوان یک بسیجی از ولی فقیه زمان خود انجام می‌دهید، حضرت فاطمه (س) نیز در عصر خودش انجام می‌داد.
امام جمعه پردیسان افزود: حضرت فاطمه (س) از حضرت علی (ع) نه تنها به عنوان همسر بلکه با عنوان امام زمان خود دفاع می‌کرد.
وی تصریح کرد: نقش بسیج در تمدن سازی متحیرکننده است، تمدن اسلامی که با سه ضلع روحانیت، سپاه و آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و اگر بخواهیم تمدن نوین اسلامی و مدینه فاضله داشته باشیم باید این سه ضلع با هم متحد باشند.
در ادامه، «امیرحسین مرادی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ضمن توفیق ولایت مداری و گام برداشتن در اهداف بلند ائمه معصومین به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س)، گزارشی از عملکرد چند ساله حوزه حضرت نرجس (س) ارائه داد.
وی سپس از خواهران بسیجی به عنوان افسران جنگ نرم در انتقال و نشر فرهنگ و سبک زندگی اسلامی و مدیران خانواده در ترویج استفاده از تولیدات ملی یاد کرد و اظهار داشت: خوشبختانه امسال با همت مسئولان سازندگی ناحیه و حوزه شاهد کارگاه‌های زود بازده بودیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها