خبرهای داغ:
بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشت: خواهشمندیم ضمن تفکیک یاغیان از فریب خورندگان، برخوردی قاطع و سخت با جنایتکاران حوادث اخیر داشته باشید.
کد خبر: ۸۹۹۲۹۲۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

برخورد قاطع و سخت با جنایتکاران و یاغیان حوادث اخیر داشته باشیدبه گزارش بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیری شهید رجایی در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه نوشت: خواهشمندیم ضمن تفکیک یاغیان از فریب خورندگان، برخوردی قاطع و سخت با جنایتکاران حادثه اخیر داشته باشید.
متن این نامه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران جناب آقای آیت الله املی لاریجانی
سلام علیکم

با توجه به حوادث روز‌های اخیر که در خیابان پاسداران تهران به وقوع پوست لازم دانستیم نامه‌ای خدمت شما ارسال کنیم تا از طرف قشر نخبه کشور مطالبات مردم را در باب این حادثه خدمت شما عرض کنیم.

همان طور که مستحضرید چندی پیش اخلالگران و اغتشاشگران با سوءاستفاده از تجمعات اعتراضی مردم در حال جولان دادن در خیابان‌های شهر‌های مختلف کشور عزیزمان ایران به منظور اخلال در آرامش و امنیت شهروندان و ایجاد بحران و ناامنی بودند.

تاکنون سیاست نهاد‌های مختلف کشور خویشتنداری درمقابل تجمعات این افراد و برخورد سهل با بازداشت شدگان بوده است که علت آن رعایت حال افرادی بوده که فریب خورده و تحت تاثیر جو رسانه‌ای دشمنان کشور و انقلاب قرار گرفتند و متاسفانه تفاله‌ها و مرتبطان تروریست‌های منافقین را همراهی کرده اند که قابل پذیرش است.

با این حال در حادثه اخیر با گروهی مواجه بودیم که خود را از گروه اجتماعی خاصی معرفی می‌کردند و به همین دلیل زورگویانه خواستار آزادی فوری فردی از هم مسلکان خود بودند.

وقاحت این گروه از زمانی به اوج خود می‌رسد که وقتی با مخالفت نیرو‌های انتظامی مواجه می‌شوند شروع به اغتشاش و ناامنی در محل می‌کنند که من جمله آن می‌توان به بستن خیابان، تخریب وحشیانه اموال عمومی و شخصی، درگیر شدن با نیرو‌های انتظامی به وسیله سنگ، چوب، ککتل مولوتف و انواع سلاح‌های سرد اشاره کرد. این گروه اغتشاشگر سناریو ایجاد ناامنی و بحران را با حمله دیوانه وار به نیرو‌های انتظامی و بسیجی به وسیله اتوبوس و خودرو که باعث به شهادت رسیدن سه تن از جان برکفان نیروی انتظامی و یک بسیجی مخلص شدند کامل کردند.

این حادثه وحشتناک که به نوبه خود در ایران اسلامی نظیری نداشته نشان از ترس نداشتن مفسدان و یاغیان از مراکز قضایی و انتظامی دارد و این گونه می‌پندارند که در صورت هرگونه جنایت و فساد در خیابان‌های کشور در پوشش اعتراض و تجمع برخورد قاطع و جدی با آن‌ها نخواهد شد؛ لذا خواهشمندیم ضمن تفکیک یاغیان از فریب خورندگان، برخوردی قاطع و سخت با جنایتکاران حادثه اخیر داشته باشید و آن‌ها را به اشد مجازات رسانید تا زهر چشمی باشد برای تمام جنایتکاران و اخلالگران در نظم و امنیت کشور باشد.

در پایان از خداوند متعال توفیق و سربلندی شما در برقراری عدالت اسلامی در مسائل مختلف را خواستاریم
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی

ارسال نظرات