منصوری گفت: با برگزاری نمایشگاه بین المللی بازرگانی ایران و اروپا در مازندران، بنا داریم که قابلیت‌های کشور را به طرف‌های مقابل به خوبی معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۲۹۴۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رضا منصوری شنبه‌شب در جمع خبرنگاران درباره برگزاری این نمایشگاه در شهر ساری  و مجموعه نیاوران اظهار کرد: هدف ما از برگزاری نمایشگاه معرفی قابلیت‌ها و توانمندی شرکت‌های ایرانی به ویژه مازندرانی و نیز توسعه ارتباط بین واحدهای تولیدی و طرف‌های حاضر در این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 17 نمایندگی با شرکاء روسی حضور دارند و با ادامه این روند مازندران مرکز لجستیک نمایشگاهی بین‌المللی در شمال کشور می‌شود.

مسؤول برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی ایران و کشورهای حاشیه دریایی خزر به حضور فعالان تجاری اسلواکی، چک، روسیه، بلاروس و گرجستان در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: هفت شرکت از روسیه و بقیه کشورها هم هر کدام چهار شرکت حضور دارند.

این مسؤول اضافه کرد: با توجه به رایزنی انجام شده 30 شرکت بزرگ کشور ما هم در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

منصوری  با اعلام اینکه 6 هزار و 500 متر فضای نمایشگاهی ما غیر مفید است، گفت:  4هزا ر و 500 متر مفید است و غرفه‌ها در این فضای مفید برپا می‌شود.

وی با اعلام اینکه این نمایشگاه در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی اجرا می‌شود، افزود: در توسعه فعالیت‌های تجاری و تولیدی کشور باید حلقه‌های تولید و مصرف به همدیگر نزدیک شوند.

مسؤول برگزاری نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی ایران و اروپا و کشورهای حوزه دریایی خزر خاطرنشان کرد: ایران قابلیت مناسب در تولید مبل را دارد، چوب‌های مبل ما با واسطه از ترکیه وارد کشور می‌شود که باید تلاش کنیم در کنار برگزار نمایشگاه نیازمندی‌های کشور را با حذف واسطه و تولید مبل تامین کنیم.

منصوری گفت: با برگزاری این نمایشگاه بنا داریم که قابلیت‌های کشور را به طرف‌های مقابل به خوبی معرفی کنیم.     

ارسال نظرات
پر بیننده ها