خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز پنجم اسفند ماه شهروندان 432 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 4 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۸۹۹۲۹۵۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵

4 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در پنجم اسفند ماه، دو عملیات اطفای حریق و دو عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز پنجم اسفند ماه شهروندان 432 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 4 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: از این تعداد تماس هشت تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 140 تماس اشتباه و متاسفانه 280 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی یاداور شد: همچنین عملیات های انجام شده در این تاریخ دو مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در فقیره و حریق کوره سفال پزی در میدان سپاه بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: 2 مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس در منزل در شهرک مدنی و مهار حیوانات نیز در خیابان باباطاهر توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی عنوان کرد: تعداد یک نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات