در جلسه هماهنگی و تعامل صنایع و بنگاه‌های اقتصادی استان مرکزی مطرح شد؛

اراک میزبان مسابقات بین‌المللی کشتی جام یادگار امام (ره)

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: مسابقات بین‌المللی کشتی جام یادگار امام (ره) با حضور 10 تیم خارجی در اراک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۳۰۲۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جلسه هماهنگی و تعامل صنایع و بنگاهای اقتصادی استان برای اسپانسرینگ مسابقات کشتی جام یادگار امام (ره) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی و مدیران دستگاه های استانی برگزار شد.

حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان این که استان مرکزی میزبان مسابقات کشتی بین المللی جام یادگار امام (ره) که بزرگترین رویداد ورزشی در استان است می تواند در سطح ملی و بین المللی مطرح شود، افزود: این فرصت بسیار مناسبی جهت معرفی استان به عنوان مقصد گردشگری و به گردش درآمدن چرخ اقتصادی و گردشگری استان خواهد داشت.

وی افزود: همراهی حوزه صنعت برای توسعه ورزش و همکاری در این رویداد ورزشی ضرورت دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان مرکزی زادگاه امام راحل و بزرگوار است باید نهایت تلاش در راستای برگزاری هرچه باشکوه این رویداد که به نام یادگار امام (ره) است صورت گیرد.

حقیقی خاطرنشان کرد: برگزاری رقابت‌های کشتی آزاد یادگار امام(ره)، فرصتی مناسب جهت کشف و شکوفایی استعدادهای جوان، ایجاد شادابی ونشاط بین مردم و مهمتر از همه فراهم نمودن زمینه حضور فدراسیون های کشتی در استان است.

حضور 10 تیم خارجی در رقابت‌های بین‌المللی جام یادگار امام(ره)

عابد حقدادی مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در ابتدای این جلسه گفت : حضور 10 تیم خارجی از نقاط مختلف جهان برای حضور در رقابت های بین المللی جام یادگار امام (ره) در استان مرکزی قطعی شده است.

وی افزود: در این مسابقات 2 تیم در سطح ملی از جمهوری اسلامی ایران و یک تیم به عنوان منتخب استان مرکزی نیز شرکت دارند.

حقدادی ادامه داد: مسابقات بین المللی کشتی جام یادگار امام (ره) از 16 تا 18 اسفندماه جاری در اراک برگزار می شود و تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب این رقابت ها اندیشیده شده است.

وی  بیان کرد: پیشنهاد برگزاری رقابت های بین المللی کشتی جام یادگار امام راحل از سوی هیات کشتی و اداره کل ورزش و جوانان استان به فدراسیون کشتی و وزارت ورزش و جوان ارسال شد و مسئولان مربوطه از 2 ماه قبل با میزبانی استان مرکزی موافقت کردند.

حقدادی اظهار کرد: نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون کشتی در روزهای گذشته برای بازدید هتل ها و سالن ها و مجموعه های ورزشی اراک به این شهر سفر کردند که نتایج مثبت اعلام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی اماکن اقامت تعیین شده در ورزشگاه ها و هتل های استان آمادگی کامل را برای استقرار ورزشکاران دارند و انتظار می رود این تورنمنت بین المللی به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار