دفتر سازمان مردم نهاد مجمع امر به معروف و نهی از منکر دهلران با حضور معاون هماهنگ کننده مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۹۳۰۳۴
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز دفتر سازمان مردم نهاد مجمع امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دهلران با حضور معاون هماهنگ کننده مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور، امام جمعه، فرمانده سپاه، جمعی از مسئولان و مردم افتتاح شد.

"سردار حبیب الله نعمت الهی" در این مراسم با تاکید بر توجه به فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در تمام سطوح جامعه اظهار داشت:  مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر بر اساس اصل هشتم قانون اساسی ایجاد شده است که  همگان را دعوت به خیر و تحقق این فریضه الهی می‌کند.

وی افزود: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر نهادی کاملاً مردمی است که بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی فعالیّت می‌کند.

معاون هماهنگ کننده مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور با تاکید بر بسترسازی برای تحقق فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: امروز بسترسازی و فراهم کردن زمینه برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه یک وظیفه همگانی است که لازم است این فریضه مهم در تمام سطوح مردم به مردم، مردم به دولت و دولت به مردم در نظام اسلامی اجرایی شود.

نعمت‌الهی با تاکید بر این نکته که نیاز ضروری جامعه اسلامی است که تمامی اقشار جامعه با همدیگر تعامل فرهنگی داشته و نسبت به همدیگر از روحیّه ­ مطالبه­‌گری برخوردار باشند خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، امروز مهم­ترین معروف، حفظ نظام اسلامی و به دست آوردن آرمان ­های حضرت امام خمینی (ره) تحقق فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است.

 افتتاح دفتر سازمان مردم نهاد مجمع امر به معروف و نهی از منکر دهلران

افتتاح دفتر سازمان مردم نهاد مجمع امر به معروف و نهی از منکر دهلران

افتتاح دفتر سازمان مردم نهاد مجمع امر به معروف و نهی از منکر دهلران

 

 

ارسال نظرات