جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان از برگزاری جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در استان به همین مناسبت خبر داد و گفت: این جشنواره در ۲۰ اسفندماه به میزبانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۳۰۴۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، رمضان رسولی، در نشست هماهنگی برگزاری مراسم ۲۲ اسفندماه سالروز گرامیداشت شهید که امروز، پنجم اسفندماه در بنیاد شهید استان برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت نام و یاد شهدا یکی از برنامه‌های ارزشی و با اهمیت در جامعه ماست.

وی افزود: یکی از مسائل و امور تکریم و زنده نگهداشتن یاد شهدا و رزمندگان باغ موزه دفاع مقدس است که این باغ موزه‌ها موجب حفظ و نشر آثار دفاع مقدس و به نمایش گذاشتن این آثار در جامعه می‌شود.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان از کلنگ زنی مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس استان در پارک لاله سنندج خبر داد و بیان کرد: این باغ موزه به مناسبت گرامیداشت سالروز شهید در ۱۵ اسفندماه افتتاح خواهد شد.

وی از برگزاری جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» در استان به همین مناسبت خبر داد و عنوان کرد: این جشنواره در ۲۰ اسفندماه به میزبانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

رسولی با اشاره به برگزاری همایش «یاد یاران» به مناسبت سالروز عملیات والفجر ۱۰ در روز ۲۴ اسفندماه یادآور شد: سرکشی از خانواده شهدا، غباروبی و عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از مروجان ایثار و شهادت و ... از دیگر برنامه‌های گرامیداشت روز شهید در استان کردستان است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات