مدیر و مؤسس پروژه بین المللی "جهان در شب":

تاسیس مهرانه از کارهای بسیار نادر است

در بسیاری کشورها تاسیس مجموعه مهرانه بسیار نادر است چرا که بسیاری از دولت ها به دلیل بالا بودن هزینه های درمان این بیماری، توانایی حمایت کامل از بیماران مبتلا به سرطان را ندارند.
کد خبر: ۸۹۹۳۰۵۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر و مؤسس پروژه بین المللی "جهان در شب" یا "TWAN" در بازدید از مهرانه؛ گفت: فعالیت مرکز مردم نهادی همچون مهرانه که بدون حمایت دولتی به بیماران مبتلا به سرطان خدمت رسانی می کند در سطح کشور و جهان بسیار نادر است

بابک امین تفرشی افزود: در بسیاری کشورها تاسیس چنین مجموعه ای بسیار نادر است چرا که بسیاری از دولت ها به دلیل بالا بودن هزینه های درمان این بیماری، توانایی حمایت کامل از بیماران مبتلا به سرطان را ندارند.

همچنین  یکی از مدرسان کارگاه های این پروژه از کشور فرانسه در بازدید از مهرانه گفت: "مادرم به این بیماری مبتلا بود و برای طی کردن روند بیماری وی به مرکز دولتی در فرانسه مراجعه میکردیم که مهرانه شباهت هایی به این مرکز داشت".

استفان گیزارد افزود: از مدرن بودن مهرانه کاملا غافلگیر شدم، باید بگویم که هر روز که در ایرانم اتفاقات جالب و شگفت آوری در آن می بینم، این اتفاقات خوش آیند فقط معطوف به میهمان نوازی ایرانیان نیست.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار