خبرهای داغ:
معاون هماهنگی برنامه ريزی و بودجه سازمان مديريت و برنامه ريزی استان :
رحمانی گفت: مطالعه وضع موجود، تبیین چشم انداز و طراحی نقشه راه توسعه استان معلول توجه ویژه به مقوله فرهنگ است
کد خبر: ۸۹۹۳۰۵۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین معاون هماهنگی برنامه ريزی و بودجه سازمان مديريت و برنامه ريزی استان و معاونان از حوزه هنری و واخدهای این مرکز بازدید کردند.
علی رحمانی بیان‌کرد: مطالعه وضع موجود، تبیین چشم انداز و طراحی نقشه راه توسعه استان معلول توجه ویژه به مقوله فرهنگ است.
وی با بیان این که بخش مهم توسعه در بستر فرهنگ محقق می شود گفت: در برنامه ریزی و تصمیم گیری براي تحقق توسعه، نقش مردم و نهادهای عمومی (در توسعه) واجد اهمیت فراوان است.
در این دیدار رییس حوزه هنری قزوین ضمن ارائه گزارش عملکرد سال 1396 توجه به امر تولید و بهره گیری از سرمایه انسانی موجود در استان را از اولویت های این مرکز برشمرده یادآور شد: در صورت حمایت مسوولان در سال پیش رو در نظر داریم علاوه بر تولید آثار هنری با عیار ملی به توسعه فضای فرهنگی و هنری در قالب تاسیس پردیس سینمایی، ساخت و تولید مستند داستانی از زندگی و احوال سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری و... اقدام کنیم.
علی هوشمند بیان کرد: بین رشد شهر و افزایش جمعیت قزوین با فضاهای فرهنگی و هنری تناسب خوبی برقرار نیست و ما امیدواریم با حمایت های لازم در این زمینه اقدام به تاسیس پردیس سینمایی با ظرفیت چند سالن سینمایی، فضاهای تفریحی و... نماییم.
در این دیدار نسترن مرید زاده(کارشناس برنامه ریزی) و ولی الله عرب(کارشناس برنامه ریزی)، لیلا پیاهو(رییس گروه علمی فرهنگی و اجتماعی) و مسعود بسیطی(رییس گروه امور تلفیق) حضور داشتند.
/پ30/ب1010

ارسال نظرات
پر بیننده ها