مشارکت ۵۴ درصدی بانوان البرزی در شانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از بزرگترین رویداد فرهنگی قرآنی استان خبر داد و گفت: بانوان البرزی در شانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم ۵۴ درصد مشارکت کرده اند.
کد خبر: ۸۹۹۳۰۶۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ناصرمقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز امروز (6 اسفند) در نشست خبری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان با محوریت شانزدهمین آزمون سراسری قرآن کریم گفت: تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون قرآنی این دوره به 8 هزار و 736 نفر می رسد که بیش از نیمی از آنان را بانوان تشکیل می دهند.

 مشارکت ۵۴ درصدی بانوان البرزی در شانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن کریم

وی با نظر بر اهمیت نقش بانوان در عرصه های مختلف عنوان کرد: برنامه های قرآنی یکی از مهمترین ویژه برنامه های فرهنگی استان است که طی این دوره تعداد علاقمندان قرآنی از میان بانوان بیانگر جایگاه ویژه این قشر در جامعه است.

به گفته مقدم، استقبال عمومی مردم استان از آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآنی یک رویداد بزرگ فرهنگی و مذهبی در سطح استان است.

وی در خصوص آمار ثبت نام کنندگان این دوره آزمون قرآنی بیان کرد: مشارکت 54 درصدی بانوان در این دوره از آزمون قرآنی با ثبت نام 5هزار و 971 نفر از ثبت نام کنندگان بیانگر رشد قرآنی استان در سطح استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها