خبرهای داغ:
فرماندار علی آباد کتول گفت: راهیان نور یک قرارگاه و پاتک فرهنگی مقابل هجمه های دشمن است. باید با کار فرهنگی سعی کنیم، زائران پس از بازگشت از این سفر به سفیران مروج فرهنگ انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تبدیل شوند.
کد خبر: ۸۹۹۳۰۷۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان و به نقل از زرین نامه  ، حسن هدایتی کتولی امروز در نشست ستاد هماهنگی راهیان نور علی آباد کتول بیان کرد: راهیان نور عملیات فرهنگی بزرگ در ابعاد مختلف است که برای برگزاری آن باید ادارات و دستگاه های اجرایی با تمام قدرت و توان وارد شوند.

وی با اشاره به شهادت213 هزار نفر در دوران دفاع مقدس راهیان نور اظهار کرد: حضور در این سفر به نوعی تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام (ره)، شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی است.

هدایتی کتولی اذعان کرد: کار ما جهت اعزام مردم به ویژه قشر جوان به راهیان نور برای درک حداقل گوشه ای از جبهه های حق علیه باطل، در قبال رشادت شهدا و رزمندگان بسیار ناچیز است.

وی تقویت سفرهای راهیان نور را سرمایه گذاری در عرصه فرهنگی و زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: نیاز امروز جامعه ما کار فرهنگی است. باید با کار فرهنگی درست، روی نگرش زائران اثر بگذاریم و درک آن ها را نسبت به انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس بیشتر کنیم.

رییس ستاد هماهنگی راهیان نور علی آباد کتول با بیان اینکه راهیان نور باید سفری اثرگذار در حوزه فرهنگی باشد و زائران پس از بازگشت از این سفر به سفیران مروج فرهنگ انقلاب و جنگ تحمیلی تبدیل شوند، تصریح کرد: اگر نگاه زائران پس از این سفر تغییر نکرد، یعنی کار فرهنگی ما عقیم بوده است.

هدایتی کتولی این سفر معنوی را فرصتی طلایی برای انجام کار فرهنگی دانست و افزود: راهیان نور اثربخش ترین کار در راستای تقویت اعتقادات انقلابی و شاکله مولفه های فرهنگی است که سبب باروی ذهن نسل جوان در عرصه انقلاب اسلامی می شود.

فرماندار علی آباد کتول با بیان اینکه برای پیشگیری از بسیاری آسیب ها باید راهیان نور را تقویت کنیم، تاکید کرد: ناامن نشان دادن این سفر معنوی کار دشمن است، لذا مراقب باشیم در این راستا آب به آسیاب دشمن نریزیم.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها