استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه هدف از قیام حضرت زهرا(س) شناساندن مسیر هدایت به مردمان جامعه بوده است، یادآور شد: امید است در قیامت فکر و ذهن و اعتقاد ما به سمتی باشد که حضرت زهرای مرضیه(س) مشخص کرده است.
کد خبر: ۸۹۹۳۰۸۲
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴

هدف از قیام حضرت زهرا(س) شناساندن مسیر هدایت به مردمان جامعه بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حبیب الله شعبانی در جمع کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه سلسله مباحث اعتقادی اظهار کرد: هدایت و ضلالت دست خداوند کریم است و کسی نمی‌تواند به تنهایی به خدا برسد.

وی افزود: امروزه در فضای مجازی شبهات و شایعات مختلفی رواج پیدا کرده است که می گویند دلت پاک باشد نماز و روزه برای چیست؟

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: در پاسخ اینگونه شبهات باید گفت عقل بشریت قابلیت درک مسیر و روش‌های هدایت را ندارد، مسیری را باید طی کرد که حضرت سبحان مشخص کرده است.

وی با بیان اینکه هدف از قیام حضرت زهرا(س) شناساندن مسیر هدایت به مردمان جامعه بوده است، یادآور شد: امید است در قیامت فکر و ذهن و اعتقاد ما به سمتی باشد که حضرت زهرای مرضیه(س) مشخص کرده است.

شعبانی با تأکید بر انس با قرآن کریم و با بیان اینکه قرآن کتاب هدایت است، گفت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند هر وقت در آخر‌الزمان فتنه‌ها بر شما هجوم آورد به قرآن پناه بیاورید.

وی ادامه داد: قرآن هدایتگر است به شرطی که قلبی که می‌خواهد به قرآن مراجعه کند و زمینه هدایت در آن باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات