دبیر انجمن علمی مدیریت دانشگاه کردستان گفت: «دورخیز نوآورانه کردستان» برنامه‌ای است سه روزه که با تکیه بر خرد جمعی و نگاه دانش‌محور به قضایا، سعی در حل مشکلات و مسائل حوزه‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان دارد.
کد خبر: ۸۹۹۳۰۹۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، باسط رستمی با اشاره به اینکه «دورخیز نوآورانه کردستان» برنامه‌ای است که برای اولین بار در استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: نخستین دورخیز نوآورانه در دانشگاه علم و صنعت تهران برگزار شد و پس از نتایج موفق خود، این‌بار در کردستان برگزار می‌شود.

دبیر انجمن علمی مدیریت دانشگاه کردستان در خصوص هدف برگزاری دورخیز نوآورانه کردستان، گفت: این برنامه با تکیه بر خرد جمعی متخصصین، علاقمندان و دانشجویان دانشگاه در راستای ارائه راهکار‌های کاربردی در حوزه مشکلات و مسائل گردشگری استان با تکیه بر فناوری اطلاعات، استارت آپ‌های شکل گرفته که بتواند ارزشی ویژه و مسئله محور ایجاد کنند و به رونق گردشگری استان کمک‌کنند.

وی افزود: دورخیز نوآورانه کردستان با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی و انجمن‌های علمی مدیریت دانشگاه کردستان، مؤسسه آموزشی پژوهشی برنا، شتاب دهنده تک و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان در تاریخ ۹ الی یازدهم اسفندماه جاری در خانه کرد سنندج برگزار می‌شود.


رستمی اعلام کرد: پس از سه روز فعالیت و کار مدام طی دورخیز نوآورانه کردستان، بنا بر نظر داوران سه ایده برتر که به خوبی به مشکلات مطرح شده پاسخ دهند، تحت حمایت شتاب‌دهنده تک قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: علاوه بر جایزه نقدی سه میلیونی، مشاوره و منتورینگ، فضای کاری و تسهیلات ویژه دیگری نیز از جمله ایجاد فضای کاری به مدت ۱.۵ ماه، برگزاری جلسات آموزشی و منتورینگ، اختصاص سرور مجازی به مدت ۶ ماه جمعا به ارزش ۶ میلیون تومان و هم‌چنین امکان ورود به دوره شتاب‌دهی و سرمایه‌گذاری راه‌دور تک، ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات و در نهایت سرمایه‌گذاری بر ایده‌های برتر تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال به تیم‌های برتر در راستای تجاری سازی ایده‌های برتر، تخصیص داده خواهد شد.

دبیر انجمن علمی مدیریت دانشگاه کردستان ابراز امیدواری کرد: امید است با حمایت سازمان‌های ذیصلاح با رونق صنعت گردشگری استان علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان، به رونق اقتصادی استان و کشور کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر، ثبت‌نام و شرکت در دورخیز نوآورانه کردستان می‌توانند از طریق لینک https://goo.gl/J۶pZZk نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند، خاطرنشان کرد: امید است با هم‌افزایی نیک و شایسته استان با به کارگیری خرد جمعی گام‌های مؤثری را برای حل مشکلات گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی برداشت.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات