خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت:هفته قرآن و عترت با اجرای محفل انس با قرآن، نمایشگاه، نمایش خیابانی، محفل شعر و داستان قرآنی از ۱۰ تا ۱۶ اسفند در قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۹۳۰۹۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اکبر اسکندری نژاد در خصوص جدول برنامه های اولین هفته قرآن وعترت در استان اظهار داشت: نمایشگاه آثار موضوعی خوشنویسی و تجسمی و عکس ساعت ۱۱ صبح روز ۱۰ اسفند ماه در گالری استاد محصص افتتاح شده و محفل انس با قرآن و تجلیل از خادمان در یازدهم اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام جعفر صادق(ع) شهرستان آبیک برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآورشد: محفل شعر و داستان قرآنی در ساعت ۱۸.۳۰ روز ۱۲ اسفند ماه در سالن جنبی نمایشگاههای بین المللی قزوین همزمان با برپایی نمایشگاه کتاب برگزار می شود.
وی اضافه کرد: نمایش خیابانی با موضوع عترت و قرآن و مضامین دینی در ساعت ۱۷ روز ۱۳ اسفند ماه در محوطه نمایشگاه بین المللی قزوین اجرا می شود و همایش تجلیل از خانواده شهدا، حافظان و فعالان قرآنی استان در ساعت ۱۶ روز ۱۴ اسفند ماه در سالن شهید امامی استانداری قزوین پیش بینی شده است.
اسکندری نژاد بیان کرد: همچنین محفل انس با قرآن و تجلیل از خادمان قرآنی در روز ۱۵ اسفند ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد چهارده معصوم شهرستان بویین زهرا برگزار خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآورشد: مراسم اختتامیه جشنواره های فرهنگی و هنری اولین هفته قرآن وعترت استان قزوین هم در ساعت ۱۰ صبح روز ۱۶ اسفند ماه در محل نمایشگاه بین المللی قزوین برگزار می شود.
وی اظهارداشت: امیدواریم با استقبال خوب هنرمندان و فعالان قرآنی گامی در مسیر ترویج فرهنگ غنی قرآنی در عرصه های مختلف برداشته شود.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها