رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی گفت: قشر بسیج رسانه برای تعامل با تمامی دستگاه ها در جهت تحقق سیاست های رهبری آمادگی دارد.
کد خبر: ۸۹۹۳۱۳۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارش بسیج رسانه آذربایجان غربی، یوسف حق دوست در دیدار جمعی از اعضای شورای مرکزی قشر بسیج رسانه استان با مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه افزود: توجه شهرداری ارومیه به مسایل فرهنگی و امور مرتبط با رسانه ظرفیتی عظیم برای شهر به شمار می رود و به نوعی حمایت از بخش رسانه محسوب می شود.
وی بیان کرد: فعالیت فرهنگسرای شهرداری ارومیه امروز همسو با مطالبه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب طرح ریزی و تبیین شده است و ایجاد 10 فرهنگسرا در شهر که اغلب آنها در حاشیه شهر هستند، بیانگر تلاش این مجموعه در راستای تحقق اهداف فرهنگی شهر ارومیه است.
حق دوست هم افزایی را لازمه ایجاد بسترهای فعالیت مشترک فرهنگی بیان کرد و گفت: با بهره گیری از ظرفیت های بسیج رسانه و رسانه های استان می توان اقدامات شایسته ای را در زمینه کارهای فرهنگی انجام داد.

رییس سازمان بسیج رسانه آذربایجان غربی در پایان ضمن با قدردانی از زحمات حامد عطایی، مدیر سابق فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه برای احمد اسدی مدیر جدید فرهنگسرا آرزوی موفقیت کرد و گفت: هر دو بزرگواران از اعضای بسیج رسانه هستند که امیدوارم در مسوولیت های جدید موفق و موید باشند.
احمد اسدی، مدیر فرهنگسرای رسانه شهرداری ارومیه نیز در این دیدار بیان کرد: این فرهنگسرا با برگزاری برنامه های متنوع در سه قالب نشست ها، برنامه های فرهنگی و هنری و محله ای در راستای تحقق اهداف فرهنگی تلاش می کند.
وی با اشاره به جشنواره پیام انقلاب بیان کرد: این جشنواره از فعالیت های این فرهنگسراست که تاکنون در این راستا 115 اثر به فرهنگسرا ارسال و 100 اثر پذیرش شده است.
اسدی افزود: از این تعداد 15 گزارش و 17 یادداشت و بقیه خبر بودند که به مرحله داوری راه یافتند و از این این آثار به صاحبان 9 اثر برتر هدایایی تعلق می گیرد.
به گزارش ایرنا فرهنگسرای رسانه ارومیه یکسال قبل در این شهرستان راه اندازی شد و در راستای فعالیت های فرهنگی و هنری و برگزاری نشست های فرهنگی فعالیت می کند.

ارسال نظرات