خبرهای داغ:
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: : از امسال در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که دولت هر سال باید ۱۰ درصد چابک تر شود و در عوض این چابک تر شدن بخش خصوصی را فعال و بدین وسیله اشتغال را ایجاد کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۳۱۵۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، داوود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در گردهمایی ماهیانه ائمه جمعه استان قزوین که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین برگزار شد، اظهار داشت: نقش ائمه جمعه در پاسداری از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهم و برجسته ای است و این نقش اساسی بر کسی پوشیده نیست.
وی افزود: روحانیت در بین تمامی اقشار که در کشور وجود دارد در زمینه زهد و پارسایی از مرتبه بالا و اعلایی برخوردار هستند و هنگامی که به زندگی روحانیون رجوع می کنیم به این موضوع پی می بریم.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح های مجلس برای چابک سازی دولت عنوان کرد: از امسال در مجلس شورای اسلامی تصویب شد که دولت هر سال باید ۱۰ درصد چابک تر شود و در عوض این چابک تر شدن بخش خصوصی را فعال و بدین وسیله اشتغال را ایجاد کنیم.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: پس از ورود بخش خصوصی و فعال شدن این حوزه دولت باید بتواند به نحو احسن حمایت، هدایت و نظارت کند تا بدین وسیله شاهد رونق کسب و کار و نیز افزایش اشتغال در کشور شویم.
محمدی با اشاره به اقدامات نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتقال آب سد طالقان، افزایش تجهیزات و امکانات پزشکی و خطوط راه آهن از مهم ترین اقدامات نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی محسوب می‌شود.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها