خبرهای داغ:
مددجوی کارآفرین شهرستان شاهرود با عشقی مادرانه و دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد با راه‌اندازی پیش‌دبستانی آموزش «الف-با» به ۳۰ نونهال را رقم می‌زند.
کد خبر: ۸۹۹۳۱۶۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مرضیه ابوالقاسمی، مددجوی کارآفرین شهرستان شاهرود از سابقه و تجربه هفت سال  فعالیت خود در  مربی پیش‌دبستانی خبر داد و گفت: در سال جاری با دریافت تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی اشتغال‌زایی کمیته امداد شهرستان شاهرود، پیش‌دبستانی را با ظرفیت ۳۰ نونهال راه‌اندازی کردم.

  وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون دو مربی و دو کمک‌مربی در این پیش‌دبستانی مشغول فعالیت هستند افزود: کلاس‌های پیش‌دبستانی ۳۰ نونهال در دو گروه ۱۵ نفره با حضور مربیان مجرب برگزار می‌شود.

بانوی کارآفرین شاهرودی  فعالیت در مهد مساجد، خدمات کامپیوتری و تهیه  مقاله را از راه‌های تأمین معیشت گذشته خود برشمرد گفت: به دلیل علاقه و  سابقه فعالیتی که در آموزش کودکان داشتم با مراجعه به کمیته امداد و ارائه ایده، و کسب مجوز از آموزش‌وپرورش به هدف خود رسیدم.

مربی دلسوز  شاهرودی  که دانش‌آموخته  کارشناسی رشته تحصیلی «آی.تی» فناوری اطلاعات و کارشناس علوم اسلامی است بیان کرد: متأسفانه بسیاری از رشته‌های دانشگاهی ایران مطابق با نیاز بازار ایران نیست.

مرضیه ابوالقاسمی عمده مشکلات خود را هزینه بالای بیمه مربیان دانست و افزود: بابت پرداخت بیمه هر یک از مربیان ماهانه ۳۳۰ هزار تومان پرداخت می‌کنم که هزینه زیادی برای این پیش‌دبستانی به همراه دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون با کمک خیرین شهرستان شاهرود توانسته ۳۰ میلیون تومان برای خرید پیش‌دبستانی  جمع‌آوری کند بیان کرد: با توجه به بالا بودن هزینه‌های اجاره، توسعه پیش‌دبستانی و افزایش فرصت‌های شغلی نیازمند تسهیلات جدید هستم.

مددجوی کارآفرین شاهرودی یادآور شد: درآمد ماهانه این پیش‌دبستانی غیر از هزینه های جاری، حقوق مربیان و اجاره  ماهانه یک‌میلیون تومان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها