بی‌تردید تا به امروز هیچ قلمی نتوانسته است در توصیف حضرت زهرا (س) مطالبی بنویسد؛ چراکه فاطمه زهرا(س) را باید به معنای واقعی کلمه، آینه تمام‌نمای پیامبر گرامی اسلام (ص) دانست.
کد خبر: ۸۹۹۳۱۸۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان، با تأکید بر اینکه صبر و مدارای نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی در برابر اغتشاش‌گران حدی دارد،گفت: ما نباید اجازه دهیم این افراد که با عناوین مختلف و جعلی امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، بیش از این در جامعه جولان داده و خود را محق جلوه دهند.

حجت‌الاسلام سید یعقوب موسوی بابیان اینکه انتظار امروز مردم از مسئولان و عوامل امنیتی و انتظامی این است که با این اغتشاش‌گران برخورد جدی صورت گیرد، افزود: صبر و مدارا و رافت اسلامی سقفی دارد و وقت آن رسیده است که با اغتشاش‌گران به شدت برخورد شود.

وی اظهار داشت: اتفاقات ناگواری که در خیابان پاسداران تهران رخ داد و منجر به شهادت رسیدن چند تن از نیروهای انتظامی و بسیج شد، مسئله کوچکی نیست، لذا عموم انتظار دارند مدارا کردن در مورد این افراد کنار گذاشته‌شده و برخورد جدی و قانونی صورت گیرد.

خطیب موقت نماز جمعه زنجان با یادآوری اینکه امنیت امروز حاکم بر جامعه، به‌واسطه جان‌فشانی‌های شهدا در طول انقلاب و دفاع مقدس به وجود آمده است، تصریح کرد: این نوع اغتشاشات که امنیت و جان مردم را نشانه گرفته است، به‌هیچ‌وجه با کشوری که داعیه امنیت دارد، سنخیت نداشته و معتقدیم باید برخورد جدی و سخت‌ترین مجازات در انتظار کسانی باشد که با زیر پا گذاشتن آرمان‌های شهدا، رعب و وحشت را در میان مردم به راه می‌اندازند.

موسوی در ادامه به سخنرانی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جمع مردم آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: این سخنان مثل همیشه حاوی مطالب گوهربار و ارزنده‌ای از جانب رهبر معظم انقلاب بود که در این رابطه می‌توان به مواردی چون تداوم انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی؛ عزت مردم ایران، پیشرفت انقلاب اسلامی، آسیب‌شناسی انقلاب، خطر اشرافی گری و وابستگی به کشورهای خارجی اشاره کرد.

وی ضمن تسلیت به مناسبت جان باختن عده‌ای از هم‌وطنان در پرواز تهران ـ یاسوج، همبستگی مردم و مسئولان را یکی از نقاط قوت این حادثه تلخ برشمرد و اظهار کرد: به هنگام بروز چنین حوادثی، مهم‌ترین مسئله حفظ آرامش و تقویت همبستگی بین مردم و مسئولان است تا با این رویکرد و هدف، اجازه ندهیم دشمن از حادثه به وجود آمده که معتقدیم نباید این اتفاق به وقوع می‌پیوست، سوءاستفاده کند.

موسوی همچنین با اشاره به ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) خاطرنشان کرد: بی‌تردید تا به امروز هیچ قلمی نتوانسته است در توصیف این بانوی شایسته مطالبی بنویسد؛ چراکه فاطمه زهرا را باید به معنای واقعی کلمه، آینه تمام‌نمای پیامبر گرامی اسلام (ص) دانست.

                       

ارسال نظرات