رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

تبدیل محوطه خاک برداری شده سبزه‌میدان به پارکینگ

طرح‌‎هایی با همکاری شهرداری زنجان اجرایی شود، که یکی از آنها تبدیل محوطه خاک برداری شده سبزه‌میدان به پارکینگ است.
کد خبر: ۸۹۹۳۲۰۰
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت:  در راستای کنترل ترافیک در روزهای منتهی به عید نوروز برنامه‌های متعددی توسط راهنمایی و رانندگی اجرایی خواهد شد.

آفریدون افزود: کنترل ترافیک در شهر یکی از برنامه‌های اجرایی در این حوزه است

وی اظهارداشت: طرح‌‎هایی با همکاری شهرداری زنجان اجرایی شود، که یکی از آنها تبدیل محوطه خاک برداری شده سبزه‌میدان به پارکینگ است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان با بیان اینکه در روزهای منتهی به عید نوروز حجم ترافیک افزایش یافته و نیاز به پارکینک در مرکز شهر بیشتر شده است، تصریح کرد: به همین لحاظ بر آن شدیم، که با استفاده از ظرفیت محوطه پروژه سبزه‌میدان نسبت به کاهش حجم ترافیک اقدام کنیم.

آفریدون افزود: آفریدون با اشاره به اینکه توافقات اولیه با شهرداری و با حضور خود شهردار انجام شده است و قرار است، این محل به زودی ساماندهی شود، تصریح کرد: در صورت مساعد شدن هوا محل ساماندهی و از آن به عنوان پارکینگ استفاده خواهد شد.

وی گفت: خواسته مردم نیز همین است و ما نیز در تلاش هستیم با این کار حجم ترافیک را کاهش دهیم.

آفریدون همچنین از برخورد با صنوف دست‌فروش نیز خبر داد و گفت: با توجه به خطراتی که حضور صنوف دست فروش در برخی از معابر دارد و با توجه به مزاحمت‌هایی که ایجاد می‌شود، در این زمینه نیز برخورد لازم انجام خواهد شد.

 

ارسال نظرات