رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: عملیات نصب دستگاه «سی‌تی‌اسکن» بیمارستان پلدختر به پایان رسید.
کد خبر: ۸۹۹۳۲۳۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، ناصر بابایی امروز جمع خبرنگاران بابیان اینکه عملیات نصب و راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن در شهرستان پل‌دختر توسط کارشناسان وزارت بهداشت به پایان رسید اظهار داشت: برای خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن بیش از 30 میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان هزینه شده است.

وی افزود: عملیات ساخت بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان طی یک سال گذشته با برنامه‌ریزی صورت گرفته شروع‌شده و پس از پایان کار ساخت عملیات نصب این دستگاه آغاز شد که امروز این عملیات به پایان رسید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: این دستگاه طی یکی، 2 سال گذشته به دلیل تخریب ساختمان اورژانس راه‌اندازی نشده بود که با ساخت مکان و ساختمان نصب‌شده و به‌زودی راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: با بهره‌برداری از دستگاه سی‌تی‌اسکن در بیمارستان پل‌دختر که در راستای برنامه تحول نظام سلامت راه‌اندازی می‌شود که ازاین‌پس خدمات درمانی به مردم منطقه ارتقا می‌یابد و از ارجاع بیماران به‌ویژه مصدومان سوانح جاده‌ای به دیگر شهرها جلوگیری می‌شود.

بابایی تصریح کرد: بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) پل‌دختر به‌زودی با حضور مسئولان استانی، نماینده مردم پل‌دختر و معمولان، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان و جمعی از مدیران شهرستانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات