خبرهای داغ:
مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد
مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به آغاز طرح نوروزی گفت: طرح نوروزی سازمانی همزمان با سراسر کشور از 15 اسفند ماه سال 96 آغاز و تا15 فروردین ماه سال 97 ادامه دارد.
کد خبر: ۸۹۹۳۲۴۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

آغاز طرح نوروزی تعزیرات حکومتی همدان از 15 اسفند ماهعلیرضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: با توجه به اینکه طرح نوروزی هر ساله در اسفند ماه اجرا می‌شود امّا با درخواست مردم و تاکیدات مسئولین استانی در کمیسیون تنظیم بازار استان مبنی بر نظارت بیشتر بر بازار، این اداره کل در کنار مراجع نظارتی و با هدف کمک به آنها دو ماه زودتر یعنی از15 دی ماه گشت های مشترک را تشدید کرده است.

وی افزود: این گشت‌ها در قالب سه اکیپ در مرکز و یک اکیپ در شهرستان‌ها کار خود را آغاز و با گذشت 55 روز 143 اکیپ گشت فعالیت داشته اند.

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: حاصل تلاش همکاران ما در این مدت تشکیل 531 فقره پرونده با بیش از یک میلیارد و 758 میلیون ریال محکومیت است.

وی با بیان اینکه بیشترین تخلف اعلامی عدم درج قیمت و گرانفروشی بوده است، گفت: از15 اسفند ماه گشت‌های مشترک در صبح و بعد ازظهر و روزهای تعطیل نیز فعال هستند .

حسن‌پور تصریح کرد: تلفن 32523442 تعزیرات حکومتی و سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف و تارنمای t.ir 135  آماده دریافت گزارشات مردمی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات