خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی حوزه بسیج حضرت فاطمه(س) شهرستان بهار خبر داد
مسئول عقیدتی سیاسی حوزه بسیج حضرت فاطمه(س) شهرستان بهار از تشکیل کارگروه زنان با موضوع فضای مجازی در شهرستان بهار به همت بسیج جامعه زنان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۹۳۲۷۷
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

تشکیل کارگروه زنان با موضوع فضای مجازی در بهارزهره غیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار از برگزاری کارگروه‌های  فضای مجازی به همت بسیج جامعه زنان شهرستان بهار خبر داد و اظهار داشت: این کارگاه‌ها با حضور رده‌های دانشجویی، فرهنگیان، روانشناسان، جامعه شناسان و فعالین فضای مجازی به صورت فصلی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این کارگروه‌ها شرکت‌کنندگان به بررسی آسیب‌های فضای مجازی و تأثیر آن بر سلامت زنان می‌پردازند.

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه بسیج حضرت فاطمه(س) شهرستان بهار با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی بیان داشت: با نفوذ فضای مجازی در خانواده‌ها تربیت غربی در فضای خانه، تربیت دینی را از خانواده‌ها گرفته و به جای تربیت دینی و اسلامی تربیت غربی رواج یافته است.

وی یادآور شد: گسترش تبلیغات نامحسوس مذاهب دیگر به صورت ناخودآگاه باعث گرایش کاربران به این مذاهب و دوری از اسلام می‌شود.

غیبی با تأکید بر آگاه‌سازی جامعه به ویژه جوانان در خصوص آسیب‌های فضای مجازی عنوان کرد: باید آگاه‌سازی و نحوه درست استفاده از فضای مجازی با اینگونه کارگاه‌ها و نشست‌ها در جامعه ترویج یابد.

وی ابراز داشت: برای اینکه این برنامه‌ها بازخورد خوبی داشته باشد باید همکاری بسیج جامعه زنان با  سازمان‌های دیگر همچون آموزش وپرورش، حوزه های علمیه و مسئولین فضای مجازی«گروه‌ها و کانال‌ها» بیشتر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات