با همکاری سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان یزد:

بزرگداشت روز مهندسین در یزد/ تأکید بر لزوم استفاده از دانش و تخصص مهندسان

شهردار یزد دکتر جمالی نژاد ضمن تبریک روز مهندسی بر لزوم استفاده از دانش و تخصص مهندسان تاکید کرد در پایان مراسم به رسم یادبود لوح تقدیر به پیشکسوتان و ایثارگزان مهندس با حضور معاون عمرانی استاندار اهداء شد .
کد خبر: ۸۹۹۳۲۷۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مراسم بزرگداشت روز مهندسی و روز بسیج مهندسین در تاریخ شنبه پنجم اسفند 1396 با همکاری سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان یزد ،سازمان نظام مهندسی ساختمان ،سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و سازمان نظام مهندسی معدن در سالن اجتماعات مرکز تربیت معلم شهید پاکنژاد با حضور نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی ،معاون عمرانی استاندار ،شهردار یزد و مدیران استانی و 700 نفر از مهندسان برگزار گردید .
در این مراسم مهندس امیدی مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان یزد ضمن تبریک زاد روز خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندسی گزارشی از اقدامات بسیج مهندسین ارائه نمود و مشکل کمبود آب استان یزد را به مهندسین گوشزد نمود و خواستار مطالبه از مسئولین استان و کشور جهت انتقال آب از دریای عمان به استان یزدشد.
در ادامه جلسه رئیس نظام مهندسی کشاورزی مهندس خلف باغی به نمایندگی از سه نظام مهندسی استان گزارشی از فعالیت های نظام مهندسی ارائه داد.
سپس شهردار یزد دکتر جمالی نژاد ضمن تبریک روز مهندسی بر لزوم استفاده از دانش و تخصص مهندسان تاکید کرد در پایان مراسم به رسم یادبود لوح تقدیر به پیشکسوتان و ایثارگزان مهندس با حضور معاون عمرانی استاندار اهداء شد .از طرف سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری به رسم یادبود کتاب های شهید علم درباره شهید رضایی نژاد و شهید شهریاری از شهدای هسته ای به شرکت کنندگان در مراسم اهداء شد .
ارسال نظرات
آخرین اخبار