طرح «بَهاوَر» محصولی اعتباری است که از شهریورماه سال جاری در شعب بانک آینده در سراسر کشور، ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۹۹۳۲۸۳
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک آینده، رئیس اداره اعتبارات خرد و متوسط بانک آینده، ضمن اعلام این خبر، هدف از طرح «بَهاوَر» را تأمین نیازهای تسهیلاتی مشتریان خرد، تا سقف دو میلیارد ریال و با شرایطی ساده، عنوان کرد.

سارا فخریان هم‌چنین اظهار داشت: بر اساس این طرح، عموم مشتریان محترم، اعم از: حقیقی و حقوقی می‌توانند        بر اساس میانگین سپرده‌گذاری خود، از تسهیلات «بَهاوَر»، با نرخ 18 درصد و با بازپرداخت 24 یا 36 ماهه، بهره‌‌مند شوند.

برخورداری از تسهیلات خرد تا سقف دو میلیارد ریال، امکان انتخاب مبلغ تسهیلات و مدت بازپرداخت اقساط توسط مشتری، سرعت در انجام امور تسهیلات‌گیرندگان و ضامنین، امکان انتقال امتیاز تسهیلات از افتتاح‌کننده حساب به شخص ثالث، امکان افتتاح حساب توسط شرکت‌ها و اعطای وام به کارکنان آن‌ها و پذیرش ضمانت زنجیره‌ای کارکنان سازمان‌ها برای یکدیگر، از جمله مهم‌ترین مزیت‌های طرح تسهیلاتی بهاور می‌باشد که از سوی رئیس اداره اعتبارات خرد و متوسط بانک آینده، مورد تأکید قرار گرفت.

فخریان در پایان یادآورد شد: طرح بهاور از شهریورماه سال جاری آغاز شده و با توجه به هدف این محصول مبنی بر تأمین خواسته‌ها و انتظارات اعتباری مشتریان محترم و استقبال دیگر هم‌وطنان، هم‌چنان ادامه دارد.

شایان ذکر است؛ تاکنون تعداد 2383 فقره تسهیلات بَهاوَر، از سوی بانک آینده، پرداخت شده که در توزیع عادلانه تسهیلات در سطح جامعه و دستیابی نظام بانکی به استانداردهای ملی و بین‌المللی صنعت بانکداری، می‌تواند؛ تأثیرگذار باشد.

علاقه‌مندان، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شعب بانک آینده مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک به ‌شماره: 27663200-021، تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظرات