معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان :
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند راهکار‌های پیشگیری از طلاق و راهکار‌های تقویت ازدواج‌های عاقلانه را ارائه بدهند و به ما کمک کنند.
کد خبر: ۸۹۹۳۳۰۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدتقی شاکرمی امروزجلسه مشترک بین مسئولان دانشگاه لرستان و مسئولان دادگستری استان با ارائه‌ی نظرات اعضای هیئت علمی درباره راهکار‌های پیشگیری از طلاق در سالن کنفرانس دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه لرستان برگزار شد اظهار داشت:دانشگاه موتور محرک علم و فناوری در جامعه است.
وی با بیان اینکه جامعه‌ی ما جامعه‌ای در حال گذار است، افزود:آسیب‌های اجتماعی به صورت آنلاین و بی‌رنگ‌اند و سن و شخص هم نمی‌شناسند.
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان   عنوان کرد:در مجازات‌دهی، عالی عمل کرده‌ایم، ولی غفلت‌هایی در بحث پیشگیری داشته‌ایم.
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت دستگاه قضایی پیشگیری از وقوع جرم است تصریح کرد:باید کارشناسان مذهبی، روانشناسی، حقوقی و جامعه شناسی، ورود بیشتری به موضوع آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه راهکار‌های پیشگیری از طلاق داشته باشند.
شاکرمی  افزود: طلاق، دلایل دور و نزدیک دارد که دلایل دور مثل فقر و بیکاری است که در اختیار ما نیست و دولت و نظام باید برای آن چاره بیندیشند، ولی در بحث آموزش‌ها باید آموزش‌ها را تقویت کرد و از نظرات صاحب‌نظران دانشگاهی استفاده کرد.
وی گفت: دانشگاهیان باید ارائه‌ی طریق کنند؛ دانشگاه‌ها می‌توانند راهکار‌های پیشگیری از طلاق و راهکار‌های تقویت ازدواج‌های عاقلانه را ارائه بدهند و به ما کمک کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات