خبرهای داغ:
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان در خصوص مبارزه با فساد؛
در بیانیه ای که شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان گلستان صادر کرد آمده است، این شورا تاکید دارد مبارزه اصولی با فساد، باید از مسئولان و خانواده‌های آنان در تمامی جناح‌های سیاسی شروع شود.
کد خبر: ۸۹۹۳۳۴۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گلستان در خصوص مبارزه همه جانبه با فساد بیانیه ای صادر نمود که متن آن بدین شرح است :

ما از تمامی نمایندگان شریف ملت ایران در مجلس شورای اسلامی تصویب این طرح انقلابی را در حمایت از مستضعفین و برخورد بازدارنده با اشرافی گری و فساد را مطالبه داریم.

بررسی و بازگردان اموال نامشروع مسئولان و خانواده‌های آنان به بیت‌المال، طرح دو فوریتی است که توسط جمعی از نمایندگان مجلس در حال پی‌گیری است.

در این طرح، مقرر شده که هیئتی متشکل از نهادهای نظارتی، قضایی و امنیتی، اموال مسئولان و خانواده‌های آنان را از ابتدای انقلاب تا کنون بررسی نمایند. مسئولان مورد بررسی در این طرح، روسای قوا و معاونان و مشاوران آن‌ها، وزیران و معاونان آن‌ها، استانداران و معاونان آن‌ها، شهرداران مراکز استان‌ها و معاونان آن‌ها را شامل می‌گردد.

در طرح دوازده ماده‌ای نمایندگان انقلابی مجلس، منازل مسکونی، خودروهای سواری، دارایی‌ها و... مسئولان و خانواده‌هایشان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

لذا شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گلستان تاکید دارد مبارزه اصولی با فساد، باید از مسئولان و خانواده‌های آنان در تمامی جناح‌های سیاسی شروع شود. از این رو تصویب و اجرایی شدن این طرح را باید به مطالبه عمومی تبدیل کرد چرا که جریان انقلابی مساوی است با تغییر وضع موجود به اضافه مبارزه با فساد.

والسلام علیکم و رحمه الله 

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها