خبرهای داغ:
سید مناف هاشمی:

گلستان در حوزه بوم گردی موفق عمل نکرد/مشکلات تولید رفع می شود

سید مناف هاشمی ؛ استانار گلستان ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار داشت:‌ این ستاد تجربه خوبی نسبت به سال گذشته داشته و همکاری خوبی را از عملکرد دستگاه‌ها شاهد هستیم. اقدامات نوین و جدید باید تفاوت تسهیلات سفر امسال نسبت به سال گذشته باشد و شرایط را فراهم کنیم تا جاذبه استان را به گردشگران معرفی کنیم.
کد خبر: ۸۹۹۳۳۴۶
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،سید مناف هاشمی، استاندار گلستان، ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان گفت: ستاد اجرایی با تجربه خوبی که در استان دارد می تواند یک فرصت برای گلستان باشد که از این جهت باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آمار و اطلاعات گزارش شده حاکی از یک روند خوب است، افزود: برای موفقیت در این کار می طلبد اقدامات نوین و جدیدی در استان داشته باشیم.

هاشمی اظهار داشت: در این ایام باید برنامه ریزی به گونه ای انجام شود تا جاذبه های گردشگری به همه کسانی که قرار است از استان عبور کنند و یا مستقر شوند معرفی شود.

وی، ورود گردشگران به استان را یک فرصت طلایی دانست و تصریح کرد: گردشگری یکی از منابع درآمدی کشورهای بزرگ محسوب می شود اما تا کنون این اتفاق در استان و حتی کشور رخ نداده و نتوانسته جایگاه خود را پیدا کند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه مسئولیت ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان در قالب 12 کمیته تقسیم بندی شده است، گفت: در اولین فرصت ابلاغ به فرمانداری ها انجام خواهد شد و باید توجه داشت که این موضوع کارنامه همه مدیران است.

وی افزود: شهرداران و فرمانداران باید نسبت به زیباسازی شهر اهمیت دهند، توقف مسافران فرصت بسیار خوبی است که باید از آن استفاده کرد.

هاشمی با بیان اینکه بسیاری از شهروندان و روستائیانی که دارای صنایع دستی هستند گله مندند، اظهارداشت: در این ایام با فراهم کردن بازارچه فروش های خوبی اتفاق خواهد افتاد که این می تواند در بحث اقتصادی شهروندان تحولی ایجاد کند.

هاشمی در ادامه نیز به مشکلات سرمایه گذاری و تولید در استان پرداخت و گفت : همه باید زمینه رونق کسب و کار را فراهم آورند و این جلسه در واقع درد و دل‌های حوزه‌های سرمایه‌گذاری، رونق تولید و تجارت است که باید تلاش کنیم برای فعالیت‌های اقتصادی آنان راه حل‌های مناسب پیدا کنیم.

وی در پایان با اشاره به اهمیت مالیات به عنوان تنها درآمد پایدار دولت در راستای آبادانی، خاطر نشان کرد: باید از مردم و سرمایه گذاران به صورت جدی حمایت شود اما این به معنای عدم توجه به مالیات نیست و باید توجه داشت که استانی همانند گلستان که بین 2 تا 3 هزار میلیارد تومان در سال هزینه برای دولت دارد تنها 400 تا 500 میلیارد تومان مالیات دریافت می نماید.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها