با حضور جمعی از هنرمندان کشوری در کوهبنان برگزار شد
سیزدهمین جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس با حضور جمعی از هنرمندان سینمای کشور در کوهبنان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۳۳۴۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، عباس زاهدی عصر امروز در سیزدهمین جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس، اظهار داشت: این جشنواره ویژه مناطق زلزله‌زده استان در حال برگزاری است و به مدت 2 روز این جشنواره در کوهبنان برگزار می‌شود که از صبح دیروز شروع شده و تا عصر امروز ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان از لزوم ایجاد آرامش در میان مردم کوهبنان گفت و تاکید کرد:  زلزله شب یلدا استرس و دلهره زیادی داشت و کودکان و نوجوانان از جمله کسانی بودند که دچار ضربات روحی و روانی زیادی شدند که نیاز به آرامش در بین آنان ضروری به نظر می‌رسد.

وی ابراز داشت: با گذشت بیش از 2 ماه از زلزله شب یلدا در کوهبنان هنوز شاهد پس لرزه‌ها در شهرستان هستیم که برخی از آن‌ها بر روح و روان دانش‌آموزان و فرزندان این مرز و بوم اثر گذاشته است.

زاهدی از خدمات بسیج به مردم زلزله‌زده کوهبنان گفت و خاطر نشان کرد: با توجه به وظیفه ذاتی سپاه و بسیج، از اولین روزهای زلزله پاسداران و بسیجیان در خدمت به مردم زلزله‌زده حاضر شدند و خدمات ارزشمندی ارائه کردند.

وی تصریح کرد:  شناسایی خانواده‌های نیازمند، تقسیم منازل زلزله‌زده جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به چند منطقه، توزیع لوازم گرمایشی، غذای گرم، پتو و... از جمله خدمات است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان ادامه داد: پس از اسکان اضطراری به همت خیرین، کار توزیع کانکس در بین خانواده‌های نیازمند در دستور کار قرار گرفت که این فعالیت همچنان ادامه دارد.

وی تاکید کرد: دوستان سپاه و بسیج تا آخرین لحظه بازسازی در کنار مردم زلزله‌زده شهرستان می‌مانند تا بار دیگر شهر کوهبنان مقاوم و استاندارد ساخته شود.

به گزارش فارس، این جشنواره به مدت 2 روز و در 4 سانس صبح و عصر ویژه دانش‌آموان مدارس به همت فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در سالن بزرگ ورزشی رهبری کوهبنان برگزار شد که با استقبال بسیار چشمگیر دانش‌آموزان و شهروندان کوهبنانی همراه بود.

به گزارش، سیزدهمین جشنواره دانش‌آموزی فیلم دفاع مقدس با حضور جمعی از هنرمندان سینمای کشور و استان از جمله رضا میرکریمی، سید علی صالحی، مالک سراج، حبیب احمد‌زاده ،احمد یوسف‌زاده نویسنده و مولف، ملا صالح قاری و... در کوهبنان برگزار شد.

 

ارسال نظرات