محمداسماعیل سعیدی کیا گفت: تأثیر رکود اقتصادی بر کسب و کارهای بزرگ به دنبال رکود اقتصادی، نخستین بازتاب های کاهش عرضه و تقاضا در کارخانجات و شرکت های بزرگ و واحدهای تولیدی بزرگ نمایان خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۳۴۱۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

محمداسماعیل سعیدی کیا نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت:  به دنبال رکود اقتصادی، نخستین بازتاب های کاهش عرضه و تقاضا در کارخانجات و شرکت های بزرگ و واحدهای تولیدی بزرگ نمایان خواهد شد.

وی با بیان اینکه بی شک کارگران و کارفرمایان اولین قربانیان رکود اقتصادی اند افزود: همزمان با آغاز رکود، شمار قطعات بخش تولید کاهش می یابد و درآمد لازم برای واحدهای تولیدی به شدت کاهش پیدا می کند. نیروهای کارآمد واحدهای تولیدی اندک اندک تعدیل می شوند و جریان استخدام ها متوقف خواهند شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطرنشان کرد: مدیریت بحران و پیش بینی نوسان های اقتصادی، راهگشایی ارزشمند برای خروج از معضل مالی است که به دلیل فقدان برنامه ای منسجم و هماهنگ شکل مي گیرد. لذا اغلب بی ثباتی های تجاری و کاهش منابع ارزی به بحرانی فراگیر مبدل می شود و چالشی تحت عنوان رکود اقتصادی پدید مي آید.

 

 

ارسال نظرات