خواهر حسینی:

نیرو‌ها و پایگاه‌های نظامی آمریکا در تیررس جمهوری اسلامی ایران است

نشست روشنگری بسیجیان حوزه مقاومت بسیج بنت الهدی (س) از ناحیه روح الله یزد با موضوع سیاسی، فرهنگی، اجتماعی با حضور خواهر حسینی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۹۳۴۳۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ در این جلسه خواهر حسینی گفت:به نظر می‌رسد با تحلیل شرایط آمریکا، این کشور قادر نخواهد بود وارد یک جنگ نظامی با ایران شود و اظهارات مقامات غربی فقط یک عملیات روانی است.
وی افزود:اگرچه خصومت آمریکا با ایران به دوران پیش از انقلاب بر می‌گردد (کودتای ۲۸ مرداد ۳۲)، اما این خصومت و درگیری در دوران بعد از انقلاب در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است. تحریک قومیت‌ها بعد از انقلاب در سراسر کشور، رهبری کودتای نوژه، و حادثه طبس و ۸ سال جنگ با ایران در دهه ۶۰، رهبری گروه‌های ضد انقلاب برای ایجاد انقلاب مخملین در سال‌های ۷۸ و ۸۸ همه مستقیم و یا با حمایت آمریکا در ایران صورت گرفته است که در همه موارد فوق آمریکا طعم شکست از ایران را چشیده است. حال آمریکا امروزه به مثابه یک شیر بی یال و دم قادر نخواهد بود که با ایرانی که عمق استراتژیک خود را در قلب همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان قرار داده وارد یک جنگ تمام عیار شود.
وی همچنین اذعان کرد:با وجود پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه بویژه در برخی کشور‌های همسایه و خلیج فارس، آمریکا می‌داند که با شروع یک جنگ علیه ایران بسیاری از نیرو‌ها و پایگاه‌های نظامی آن‌ها در تیررس ایران و جوانان آزادی خواه و مسلمانی خواهد بود که منتظر امر جهاد می‌باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار