مادر شهید محمد علی برزگر اظهار داشت: فرزند بسیجی من با وجود این که فقط ۱۳ سال داشت با تاسی از فرهنگ عاشورا، شهدای کربلا و فرزندان رشید امام حسین (ع) به صورت داوطلبانه به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد تا کلام امام در زمین نماند و از اسلام، انقلاب و خاک کشورش دفاع کند.
کد خبر: ۸۹۹۳۵۱۹
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸

فرزند من با تاسی از شهدای کربلا عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد/ فرزندم شهید راه ولایت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه و جمعی از مسئولان سپاه شهرستان پارس آباد مغان به مناسبت سالروز عملیات آبی خاکی خیبر با خانواده معظم شهید محمد علی برزگر دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام سید اسماعیل احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان پارس آباد  با اشاره به جایگاه رفیع شهید نزد پرودرگار گفت:کسی که در راه خدا جان خود را تقدیم می کند پرودگار متعال بهشت را ارزانی او و خانواده شهید می کند و به شهادت رسیدن در راه خدا یعنی معامله با خدا.

وی ادامه داد: مادران و پدران شهدا مقام بسیار والایی نزد خدای متعال دارند که فرزند خویش را با هزاران امید پرورش می دهید و آن شهید را تقدیم اسلام می کنید و مطمئنا اجر اخروی نصیب شما خواهد شد.

فرزند من با تاسی از شهدای کربلا عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد/ فرزندم شهید راه ولایت است

در این دیدار سرهنگ پاسدار حسن نوری با اشاره به اینکه رشادت های شهدا و رزمندگان اسلان در طول هشت سال دفاع مقدس بی نظیر و بی بدیل بود گفت: اگر امثال شهید برگزرها نبودند دشت دروان جنگ تحمیلی امروز ما هم مانند کشورهای جنگ زده بودیم و همچنان جنگ ادامه داشت.

نوری افزود: شهدای ما با تقدیم خون های مبارکشان امنیت و استقلال کشور را حفظ کردند و ما مدیون رشادت های شهدا و رزندگان هستیم و همیشه یاد و خاطره این عزیزان در دل و یادهای ما زنده خواهد ماند و این را باید دانست شان و منزلت خانواده های شهدا در نزد خدا بزرگ است.

در این دیدار مادر بزرگوار شهید اظهار داشت: فرزند بسیجی با وجود این که فقط 13 سال داشت با تاسی از فرهنگ عاشورا ، شهدای کربلا و فرزندان رشید امام حسین (ع) به صورت داوطلبانه به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد تا کلام امام در زمین نماند و از اسلام،انقلاب و خاک کشورش دفاع کند و با قلبی پاک در عملیات خیبر به شهادت رسید.

وی ادامه داد: فرزند من به فرمان امام زمان خود حافظ آرمان های دین و اسلام  شد و محمدعلی فدای جناب علی اکبر(ع) شد و من به این کار او افتخار می کنم و پسر من فدای ولایت شد و هیچگاه از شهادت در راه خدا ناراحت نخواهم شد.

فرزند من با تاسی از شهدای کربلا عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد/ فرزندم شهید راه ولایت است

ارسال نظرات