مسئول بسیج رسانه در گفتگو با «بسیج»:

نفرات برتر جشنواره حجاب معرفی می شوند

بصیری گفت: خبرنگاران تولیداتی را در رسانه هایشان داشتند و تا الان حدود 700 اثر به دبیرخانه ارسال شده که مورد داوری قرار گرفتند و نفرات برتر معرفی خواهند شد البته به همه شرکت کنندگان جوایزی اهداء خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۹۳۵۵۴
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

مسعود بصیری  مسئول بسیج رسانه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ما در ماه پایانی سال 96 چنیدین برنامه داریم که یکی از آنها اردوی کرمانشاه برای اهالی رسانه است که رسانه ای ها برای خدمات رسانی به مناطق زلزله زده عازم این مناطق می شوند.

وی افزود: از دیگر برنامه های ما در ماه اسفند اردوی راهیان نور است و همچنین اختتامیه مسابقات فوتسال جام شهدای رسانه که پنجمین دوره آن برگزار می شود.

مسئول بسیج رسانه تصریح کرد: همچنین شاهد برگزاری جشنواره حجاب هم خواهیم بود که مخصوص خبرنگاران خانم است. جشنواره حجاب از حدود سه ماه پیش برگزار شده و موضوعاتی را به رسانه  های مختلف معرفی کردند که مصوب شد و سی یک نامه به رسانه ها توزیع شد.

بصیری اظهار داشت: خبرنگاران تولیداتی را در رسانه هایشان داشتند و تا الان حدود 700 اثر به دبیرخانه ارسال شده که مورد داوری قرار گرفتند و نفرات برتر معرفی خواهند شد البته به همه شرکت کنندگان جوایزی اهداء خواهد شد.

 

ارسال نظرات