خبرهای داغ:
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اذعان کرد:

حضور رایزنان، گامی موثر در شناساندن تولیدات استان به منطقه

پرزحمت عنوان کرد: در نمایشگاه امروز، بخشی از توانمندی های استان ارائه می شود و رایزنان کشورهای مذکور، می توانند گام موثری در معرفی تولیدات صنعتی استان قزوین در منطقه داشته باشند
کد خبر: ۸۹۹۳۵۵۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین علی پرزحمت رئیس صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در مراسم افتتاح نمایشگاه که با حضور زاهدی استاندار، منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار و جمعی از مسوولان و تولید کنندگان برتر استان حضور داشتند بیان کرد: نمایشگاه امروز توانمندی های صنعتی و‌ معدنی استان را به نمایش گذاشته که همه واحدهای شرکت کننده، واحدهای برند استان می باشند.
وی با اشاره به دیدار رایزنان کشورهای ترکیه، ارمنستان، پاکستان، افغانستان، عراق با تجار و صادرکنندگان استان گفت: در نمایشگاه امروز، بخشی از توانمندی های استان ارائه می شود و رایزنان کشورهای مذکور، می توانند گام موثری در معرفی تولیدات صنعتی استان قزوین داشته باشند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: استان قزوین جزو استان های برتر در امر تولید و صنعت بوده و بر همین اساس طی هفته گذشته لوح تقدیر از طرف وزیر به استاندار قزوین داده شد.
پرزحمت عنوان‌کرد: سامانه بهین یاب از امروز فعالیت مجدد خود را شروع کرده و کسانی که می خواهند اطلاعات خود را تغییر دهند و یا ثبت نام نمایند می توانند به این سامانه مراجعه کنند.
وی افزود: استان قزوین به دلیل سابقه صنعتی طولانی نیاز به بازسازی دارد و اتفاق خوبی که در استان افتاد تبصره ۱۸ است که براساس آن برای بخش تولید و صادرات یارانه ای در نظر گرفته شده است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اضافه کرد: این امر جای تقدیر دارد و امیدواریم امسال نسبت به بودجه سال ۹۶، سال خوبی در بحث تولید ملی داشته باشیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار