خبرهای داغ:
نمایشگاه ها همیشه فضای مناسبی برای بازار فروش هستند و روز به روز نمایشگاه های بزرگ دنیا در حال گسترش است. ارتباط اقتصادی بین شهرها و کشورهای دنیا از طریق نمایشگاه ها انجام ‌می شود
کد خبر: ۸۹۹۳۵۵۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در آئین افتتاح نمایشگاه توانمندی های صنعتی استان که با حضور رايزنان بازرگانی كشورهای تركيه، ارمنستان، عراق، پاكستان، افغانستان، تجار، صادر کنندگان و مديران صنعتی استان قزوين برگزار شد بیان کرد: تلاش ما براین است تا مدت زمان فرایند صدور مجوز در بخش تولید را کوتاه کنیم.
وی گفت: در آغاز هر فعالیتی، باید آخر خط را ببینیم و بعد آن کار را شروع کنیم. هدف از تولید، بازار فروش و ایجاد درآمد است و اگر به درستی به آن توجه کنیم قطعا ساز و‌کارهای مناسبی فراهم‌ می شود.
استاندار قزوین اظهار کرد: نمایشگاه ها همیشه فضای مناسبی برای بازار فروش هستند و روز به روز نمایشگاه های بزرگ دنیا در حال گسترش است. ارتباط اقتصادی بین شهرها و کشورهای دنیا از طریق نمایشگاه ها انجام ‌می شود.
زاهدی افزود: باید تلاش کنیم تا نمایشگاه هایی از این دست در استان به جایگاه اصلی خود دست یابد تا تولیدات استان بازار فروش خوبی در منطقه و دنیا به دست آورد.
شرکت نمایشگاه های استان، ویترینی برای شناساندن تولیدات
در ادامه مراسم هادی طاهرخانی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین بیان‌کرد: نمایشگاه توانمندی های استان قزوین با حضور ۶۵ مشارکت کننده از تمام واحدهای صنعتی شهرستان ها برگزار شده است.
وی با اشاره به مشکلات موجود بر سر راه نمایشگاه گفت: نمایشگاه از صنعت جدا نیست و بخش صنعت ما را رقیب خود نداند. بلکه تلاش ما در راستای تقویت فضای مناسب جهت عرضه محصولات تولید کنندگان است.
مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی استان قزوین اظهار کرد: پر بازدیدترین دستگاه استان شرکت نمایشگاه های بین المللی است چرا که ما به صورت هفتگی نمایشگاه هایی برای عرضه محصولات تولیدی استان برپا می کنیم.
طاهرخانی یادآور شد: روزانه بین ۴ تا ۶ هزار نفر از نمایشگاه ها بازدید می کنند اما کمترین بازدید کننده را از بین مسوولان صنعت استان داریم.
وی مطرح کرد: از پیله ای که دور خود پیچیدیم باید بیرون بیاییم. به دلیل شرایط بعد از برجام شرایط خوبی برای ایجاد فضاهای نمایشگاهی به وجود آمد و یکی از بزرگترین پتانسیل ها، برپایی نمایشگاه ها برای شناساندن صنعت استان است و در واقع شرکت نمایشگاه ها، ویترین استان برای شناساندن محصولات تولیدی و صنایع است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها