ابهری گفت: متاسفانه امروزه شبکه‎های ماهواره ای داروهای لاغری را تبلیغ می‎کنند که هشتاد درصد از آن‏ها محتوی مواد مخدر بوده، و به همین دلیل زنان به سوی باتلاق اعتیاد کشیده می‎شوند.
کد خبر: ۸۹۹۳۵۶۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
مجید ابهری جامعه شناس بسیجی کشور در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرامون اعتیاد زنان عنوان کرد: اعتیاد به ویژه در حوزه زنان، یکی از اصلی ترین ابزار جنگ نرم و اساسی ترین روش مبارزه با بنیان خانواده است.
وی گفت: متاسفانه زنان و دختران با سیگار و قلیان آغاز می‌کنند و به نقاط تیره و تاریک می‌رسند، در بررسی‏های میدانی علل اعتیاد زنان شامل خودنمایی، عقب نماندن از قافله روشن فکری، همسویی با مرد خانواده یا شخص مورد علاقه، کنجکاوی، فریب خوردن از تبلیغات دروغ برای لاغری و چاقی یا تناسب اندام است.
ابهری اظهار داشت: متاسفانه امروزه شبکه‎های ماهواره ای داروهای لاغری را تبلیغ می‎کنند که هشتاد درصد از آن‏ها محتوی مواد مخدر بوده، و به همین دلیل زنان به سوی باتلاق اعتیاد کشیده می‎شوند.
وی تصریح کرد: زنان به عنوان مادر، همسر و سکان دار خانواده، نقش بسیار مهم و حیاتی در تداوم خانواده دارند، و خانوداده به عنوان اصلی ترین هدف در جنگ نرم همواره مورد نظر و توجه دشمنان بوده است.
ابهری افزود: در حال حاضر زنان، از مصرف شیشه شروع و سپس گل و مشتقات گیاهی آن را مورد مصرف قرار می‎دهند.
وی بیان کرد: تبلیغات دروغ در مورد لاغری، جوان شدن پوست یا آب شدن چربی‏ها ترفندی است که برای به اعتیاد کشیدن زنان مورد استفاده قرار می‎گیرد، که در این میان رسانه‎های ما اطلاع رسانی لازم و اساسی را انجام نداده و این مسیر تیره و بدبختی ادامه دارد.
ارسال نظرات