خبرهای داغ:
فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین :

انقلاب ما خیالات از نیل تا فرات اسرائیل را به زندان آنان تبدیل کرد

فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: برخی ها شبهه وارد می کنند که چرا بچه های مردم را برای سایر کشور ها به کشتن می دهید، اینها اشخاصی هستند که عمدا می خواهند دستاوردهای انقلاب را ناچیز جلوه دهند غافل از این که اگر این شهدا و شهدای مدافع حرم نبودند ما با عراق و افغانستان فرقی نداشتیم.
کد خبر: ۸۹۹۳۵۹۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین یادبود عملیات کربلای 5 و سالروز شهادت شهیدان علی رحمانی،موسی طاهرخانی و محمد هادی بازیار با روایتگری سرهنگ پاسدار آذربایجانی فرمانده تیپ 82 قزوین در مسجد حجتی تاکستان برگزار گردید.
سرهنگ آذربیایجانی در این مراسم اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی ایران ، اسرائیل حتی یک وجب هم نتوانسته پیش روی کند و فلسطین اشغالی به زندانی برای آنان شده است.
وی ادامه داد: عملیات کربلای 5 یکی از بزرگترین عملیاتی بود که سال 65 انجام شد و ماشین جنگی دشمن را از کار انداخت ، سابقه ندارد در طول دفاع مقدس عملیاتی به فاصله 15 روز عملیاتی دیگر انجام گردد ، درعملیات کربلای 5 دشمن تا یک هفته متوجه نشد که عملیات اصلی است! وسعت عملیات کم بود ولی نیروهای عمل کننده زیاد بودند و از نظر حجم آتش و تلفات گرفتن از دشمن یکی از بزرگترین عملیات های ثبتی نظامی است.
سرهنگ آذربایجانی توضیح داد: امنیتی که امروز در جامعه و در سطح جهان داریم مدیون شهدا، خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران هستیم.
فرمانده تیپ 82 سپاه صاحب الامر تصریح کرد: برخی ها شبهه وارد می کنند که چرا بچه های مردم را برای سایر کشور ها به کشتن می دهید، اینها اشخاصی هستند که عمدا می خواهند دستاوردهای انقلاب را ناچیز جلوه دهند غافل از این که اگر این شهدا و شهدای مدافع حرم نبودند ما با عراق و افغانستان فرقی نداشتیم.
وی اضافه کرد: به برکت انقلاب و جوانان امروزی که رهبری فرموده اند جوانان امروز اگر بهتر از نسل اول انقلاب نباشند کمتر از آنها هم نیستند
اذربایجانی شرح داد: امام (ره) فرمودند: راه قدس از کربلا می گذرد و بعد از انقلاب اسلامی اسرائیل بزرگ (از نیل تا فرات) به برکت انقلاب نتوانسته یک وجب بیرون بیاید.روزنامه نگار مصری که دیدگاه ضد ایرانی و شیعه دارد تحقیقی را با این موضوع ارائه داده است:ما(مصر) و ایران 30 سال پیش از نظر روابط بین الملل در یک سطح بودیم ما سازش را انتخاب کردیم و ایران مبارزه و استقامت را در برابر امریکا انتخاب کرد نتیجه این شد که امروز مصر برای بدست آوردن یک لقمه نان معطل است و ایران از خیلی ابعاد جزء چند کشور برتر دنیا می باشد.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها