خبرهای داغ:
مدیر دبستان دخترانه امام حسین سیدالشهدا(ع) بیرجند خبر داد

افتتاح نمایشگاه مسیر عاشقی از غدیر تا ظهور در دبستان امام حسین(ع)

نمایشگاه از غدیر تا ظهور با محوریت معرفی شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان بیرجند در دبستان دخترانه امام حسین سیدالشهداء علیه السلام افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۹۳۵۹۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

فاطمه زهرا دره کی مدیر دبستان دخترانه امام حسین سیدالشهدا (ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: نمایشگاه از غدیر تا ظهور با محوریت معرفی شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان به همت همکاران و دانش آموزان در دبستان دخترانه امام حسین سیدالشهداء علیه السلام دوره دوم افتتاح شد.

وی عنوان داشت: این نمایشگاه مورد توجه و استقبال بسیار خوب دانش آموزان دبستان دخترانه قرار گرفت و همزمان با بازدید از نمایشگاه دانش آموزان به روایت گری وقایع هر غرفه به بازدیدکنندگان پرداختند.

مدیر دبستان امام حسین(ع) افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه که به مناسبت ایام فاطمیه برگزار شده است، معرفی شهدای فرهنگی و دانش آموزی شهرستان بیرجند، معرفت افزایی، ترویج فرهنگ علوی و فاطمی، فرهنگ عاشورایی، آشنایی با وظایف منتظران و فتنه های آخرالزمان می باشد.

دره کی ادامه داد: به اطلاع می رساند این نمایشگاه تا روز جهارشنبه 9/12/1396 صبح ها از ساعت 9تا11 و عصرها از ساعت18تا21جهت بازدید همه علاقمندان دایر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها