سید ساجد یعقوبی
امام جمعه اردبیل در جلسه شورای هماهنگی و هم اندیشی بسیج استان اردبیل با تحسین حرکات نوین علمی در قالب کارگروه شورای هماهنگی و هم اندیشی بسج استان گفت: بسیج بازویی توانمند و یار و یاوری بی بدیل برای دستگاه اجرائی است.
کد خبر: ۸۹۹۳۶۰۳
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲

بسیج بازویی توانمند و یاوری بی بدیل برای دستگاه اجرائی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شامگاه روز یکشنبه جلسه شورای هماهنگی و هم اندیشی بسیج استان اردبیل با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، استاندار، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) و کارگروه های ده گانه ذیل این مجمع در استانداری برگزار شد.

بسیج تشکل یافته از همه آحاد مردم است / نیروهای مخلص بسیجی در تمامی مراحل در کنار نیرو‌های مسلح است

بسیج بازویی توانمند و یاوری بی بدیل برای دستگاه اجرائی است

در این جلسه سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع هدف از برگزاری این جلسه را شناسایی راه کار‌ها و آسیب‌ها جهت توانمندی و کارآمدی نظام عنوان کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به فراگیری مجموعه مقدس بسیج گفت: سپاه تولیت مجموعه بسیج را به عهده دارد و بسیج به سبب حضور در بطن جامعه و مردم از پتانسیل لازم جهت بررسی مشکلات و مشابه برخوردار است.

وی در ادامه با اشاره به صحبت های دکتر روحانی که "ارتش و سپاه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی زحمات زیادی را متحمل شدند ولی با ورود بسیج و آحاد جامعه و مردم در این قالب در عرصه دفاع مقدس جلوهای دیگری از دفاع در این دوران روشن و مسجل شد" گفت: بسیج تشکل یافته از همه آحاد مردم است و نیروهای مخلص بسیجی در تمامی مراحل در کنار نیرو‌های مسلح است.

سردار بابازاده اظهار داشت: بسیج مجموعه‌ای صادق و مخلص است و برگزاری این جلسات و بررسی مشکلات نشان از دلسوزی این نهاد مقدس برای انقلاب و نظام است.

وی افزود: حوزه ساختاری مجمع عالی بسیج استان فرصتی برای شناسایی آسیب‌ها و فرصت‌ها است و نقد باید منصفانه و بدون حب و بغض باشد و و لازم است در کنار نقد راهکار هم ارائه شود.

سردار بابازاده خاطر نشان کرد: بسیج برای کمک به کارآمدی مجموعه های سازندگی و کاری استان همیشه آماده است و هدف از این فعالیت‌ها شتاب و پیشرفت بیشتر استان اردبیل در عرصه‌های مختلف می‌باشد.

فرمانده سپاه استان اردبیل: در بخش پایانی سخنان خود از فعالیت‌های استاندار در ایام دهه مبارک فجر و سایر عرصه‌ها جهت فراهم شدن زمینه خلق حماسه‌ای دیگر و تجدید میثاق دوباره مردم با ارزش و آرمان‌های انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد.

بسیج بازویی توانمند و یاوری بی بدیل برای دستگاه اجرائی است

بسیج بازویی توانمند و یاوری بی بدیل برای دستگاه اجرائی است

در ادامه این جلسه آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با تحسین حرکات نوین علمی در قالب کارگروه شورای هماهنگی و هم اندیشی بسج استان گفت: بسیج بازویی توانمند و یار و یاوری بی بدیل برای دستگاه اجرائی است.

نماینده، ولی فقیه در استان اردبیل با تاکید بر اینکه ضرورت دارد راهکار‌های پیشنهادی کارگروه‌های ذیل این مجمع در چهارچوب علم باشد گفت: تمامی این راهکار‌ها تا مرحله عملیاتی و حصول نتیجه پیگیری شود.

امام جمعه اردبیل حضور استاندار را ظرفیتی مناسب برای توسعه استان خواند و گفت: امروزه جای تحقیقات در کنار دستگاه اجرائی خالی است و از ظرفیت بسیج در این حوزه باید استفاده شود.

مشکلات موجود معطوف به ضعف مدیریتی در حوزه‌های مختلف می‌باشد

بسیج بازویی توانمند و یاوری بی بدیل برای دستگاه اجرائی است

همچنین اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در بخش دیگری از این جلسه گفت:تمامی ظرفیت ها بایستی مورد استفاده توسعه و رشد پتانسیل های استان قرار بگیرد و از ظرفیت‌های تمامی گروه‌ها جهت رشد و توسعه استان استفاده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نسخه غربی به عنوان راهکار جهت حل مشکلات به هیچ عنوان پاسخگو نخواهد بود گفت: بازگشت به آموزه‌های دینی و اسلامی باید در اولویت فرهنگ جامعه نمود پدا کند.

بهنام جو گفت: اکثر مشکلات موجود معطوف به ضعف مدیریتی در حوزه‌های مختلف می‌باشد.

وی با اشاره به ضرورت تدوین برنامه‌ها و رصد آن تا مرحله عملیاتی گفت: با توجه به روحیه انقلابی مجموعه بسیج و سپاه این نهاد‌ها از بهترین نیروه‌ها جهت رفع موانع و مشکلات می‌باشند.

استاندار اردبیل در انتها از ضرورت تدوین برنامه و رصد آن خبر داد و گفت: با انجام مطلعات راهکار‌ها مشخص شود و در ادامه برنامه ریزی مناسب جهت عملیاتی کردن آن‌ها صورت پذیرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در ادامه این برنامه مسئولین کارگروه‌های ده گانه ذیل شورای هماهنگی و هم اندیشی استان راه کار‌های خود را ارئه دادند.

ارسال نظرات