خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین گفت: در طی سال جاری 335میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد کارگاه های اقتصاد مقاومتی و کوچک وزود بازده به متقاضیان داده شده است.
کد خبر: ۸۹۹۳۶۲۱
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

 

حسین رجایی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: چندسالی است که  امام خامنه ایی(حفظه الله) بر اقتصاد مقاومتی و تکیه بر درون کشور تاکید داردند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین با اشاره به ایجاد کارگاه های اتقتصاد مقاومتی و کارگاه های کوچک و زود بازده گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 205 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان کارگاه های اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی این شهرستان داده شده است.

ایجاد 32 کارگاه اقتصاد مقاومتی و کوچک وزود بازده

وی با بیان اینکه  130میلیون تومان نیز برای ایجاد صنایع تبدیلی به متقاضیان داده شده است، بیان داشت: در مجموع تعداد 32کارگاه صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی با ارائه تسهیلات به متقاضیان در سال جاری ایجاد شده است.

رجایی با اشاره تکمیل و ساخت پروژه های عمرانی در سطح این شهرستان عنوان کرد: ساخت  وافتتاح دو گلزار شهداء در دو روستا ، ساخت 3خانه عالم در روستاها، تکمیل کتابخانه از اقدامات بسیج سازندگی در سطح شهرستان بوده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین با اشاره به حضور جهادگران در مناطق محروم این شهرستان و روستاهای آن گفت: 135نفر در اردوهای یک روزه بسیج فعالیت جهادی داشته اند.

وی با اشاره به اردوهای سه روزه بسیج سازندگی عنوان کرد: در طی 9ماهه سال جاری جهادگران اردوهای جهادی در اردوهای سه روزه خدمات عمرانی و آموزشی به مردم محروم این شهرستان ارائه داده اند.

رجایی یادآورشد:جهادگران در اردوای جهادی 7روزه نیز در عرصه های آموزشی، عمرانی، کشاورزی خدمت رسانه کرده اند.

وی ادامه داد: 500نفر از دانش آموزان در اردوهای جهادی طرح هجرت سه در عرصه های عمرانی، فرهنگی وآموزشی خدماتی فعالیت جهادی داشته اند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین  با اشاره به اردوهای جهادی 10 روزه بسیج محلات عنوان کرد: 200نفر از جهادگران این اردوها در عرصه های مختلف به مردم خدمت و مناطق محروم روستاهای این شهرستان رسانه کرده اند.

رجایی بیان داشت: 10تیم بهداشتی درمانی نیز در طی سال جاری خدمات درمانی به مردم مناطق محروم ارائه دادند.

 انتهای پیام/ K

ارسال نظرات
پر بیننده ها