مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه:

فراگیری مباحث اخلاقی و مهارتی به دانش آموزان برای حضور در جامعه ضروری است

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه گفت: فراگیری مباحث علمی و مهارتی واخلاقی برای حضور دانش آموزان در اجتماع ضروری است.
کد خبر: ۸۹۹۳۶۷۲
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹

علی صفدری مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار بسیج رسانه،اظهار داشت: هدف از برگزاری طلایه داران فردا  آموزش مباحث تربیتی، شناختی، معرفت و نحوه استفاده از فضای مجازی است که علاوه بر آمورش چگونگی مطالعه و انس با قرآن، قدرت صبر و کار تشکیلاتی به دانش آموزان نیز آموزش داده می شود.

 

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان کرمانشاه گفت: در دوره تربیتی طلایه داران فردا دانش آموزان یاد می گیرند که از طریق آموزش و ارتباط در شکل گیری تشکیلات چگونه می توانند در آینده رشد فردی داشته باشند.

 

صفدری تاکید کرد: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره)، شکل گرفت و تنها تشکلی است که نماینده مقام معظم رهبری در آن حضور دارد.

 

وی تصریح کرد: انجمن های اسلامی با هدف تربیت افراد متعهد و موثر در جمهوری اسلامی در مقاطع دوره اول و دوم متوسطه فعالیت دارد.

 

این مسوول با بیان اینکه هر مدرسه ای باید انجمن اسلامی داشته باشد و گفت: باید فضای مناسبی برای انجام فعالیت های مهارتی، تربیتی و تعهد دانش آموزان به انقلاب در مدارس ایجاد شود.

 

صفدری افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سه رویکرد معرفتی، علمی و مهارتی در تقویت و رشد دانش آموزان در پیش دارد که در هرسه زمینه فعالیت های سازننده در مقطع اول و دوم دبیرستان انجام می شود.

 

وی تاکید کرد: دانش آموزان در انجمن های اسلامی با تمرین شیوه کار گروهی و مسوولیت پذیری را یاد می گیرند.

 

صفدری با بیان اینکه دانش آموزان با تقویت اعتماد نحوه ارتباط با خانواده و مدرسه را یاد می گیرند،گفت: فعالیت در انجمن های اسلامی باعث می شود که دانش آموز یادبگیرد که در فعالیت اجتماعی حضور فعال داشته باشد.

 

صفدری گفت: با تشکیل قرارگاه در مدارس مربیان انجمن های اسلامی مدارس هفتگی در مجموعه فرهنگی آینده سازان وطرح هادیان  در بخش وبلاگ و نشریات وکسب مهارت توانایی زندگی برای انتقال به دانش آموزان آموزش می بینند.

 

وی تاکید کرد:دانش آموزان می توانندد برای عضویت در اتحادیه انجمن های اسلامی  تا پایان تحصیل هرسال عضویت خود را در انجمن های اسلامی مدارس تمدید کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار