خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف گفت: تعداد 15 کارگاه دامی و 10کارگاه صنایع تبدیلی با اعتبار 250 میلیون تومان انجام گرفته است و تعداد 20 واحد 15 راسی پروار بندی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 80میلیون تومان به همت بسیج سازندگی راه اندازی شده است.
کد خبر: ۸۹۹۳۶۹۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

محمد آوازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی  اظهار داشت:  هدف بسیج سازندگی خوسف اشتغال زایی و محرومیت زدایی در این منطقه محروم بوده است.

 

وی تشریح کرد: تعداد 15 کارگاه دامی که شامل دام سبک و سنگین، گلخانه، پرورش قارچ، شترمرغ، بوقلمون و 10کارگاه صنایع تبدیلی شامل کارگاه گوهر تراشی با اعتبار 250 میلیون تومان انجام گرفته است و تعداد 20 واحد 15 راسی پروار بندی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و 80میلیون تومان به همت بسیج سازندگی راه اندازی شده است.     

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف عنوان داشت: تکمیل دو خانه عالم در روستاهای سلم آباد و معصوم آباد، احداث یک قنات در روستای گارجگان، احداث دوازده استخر ذخیره آب در روستاهای کلاته عرب و علی آباد بصیران از دیگر اقدامات این نهاد می باشد. همچنین آموزش 150 نفر از بسیجیان از طریق کلاس های فنی و حرفه ای در زمینه های گوهر تراشی ، خیاطی ، گلیم و جاجیم بافی از دیگر اقدامات می باشد.

 

وی ادامه داد: بازاریابی و فروش محصولات اقتصاد مقاومتی، برگزاری نمایشگاه در هفته دفاع مقدس به مدت ده روز، معرفی تولید کنندگان برتر جهت شرکت در نمایشگاه مرکز استان، تهران، نمایشگاه آستان قدس، اعزام هشت گروه جهادی دانش آموزی جهت مرمت و بازسازی مدارس شهرستان، اعزام چهار گروه جهادی محلات جهت تکمیل حسینیه روستای قلعه زری، دیوار نویسی، برگزاری کلاس های فرهنگی در مزار شاه سلیمان علی ، برگزاری کلاس های خیاطی و گلیم بافی در روستای معدن قلعه زری از جمله اقدامات انجام شده است.

 

آوازی افزود: سه گروه جهادی دانشجویی مهمان در امورات تکمیل حسینیه مزار روستای دهنرود، حسینیه روستای کوشه قیص آباد و ساخت آشپزخانه روستای چاه قدس همکاری داشته و تعداد 20حلقه صالحین در غالب اردوهای  یک روزه در امر جمع آوری محصولات کشاورزی و امورات عام المنفعه در سطح روستاهای شهرستان فعالیت داشتند.

 

وی در پایان اظهار داشت:اعزام تیم پزشکی به روستای اکبرآباد شامل چهار دندانپزشک ، متخصص زنان و زایمان، متخصص داخلی و متخصص اطفال که در مدت چهار روز خدمت رسانی به مردم داشته اند از دیگر اقدامات می باشد. و اعزام دو تیم دامپزشکی به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته بسیج به مناطق روستایی جهت معاینات دام های عشایر و روستاییان از دیگر فعالیت های انجام گرفته بسیج سازندگی در سال 1396 است.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۱:۰۳ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
از خدمات سپاه حامی مستضعفان جهان تشکر مینماییم
پر بیننده ها