مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:

تقوا راه رسیدن به کرامت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت:انسان اگر به تقوای الهی برسد می‌تواند به درجات عالی دنیوی و اخروی دست پیدا کند.
کد خبر: ۸۹۹۳۶۹۶
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در جمع کارکنان سپاه ناحیه سمنان ضمن اشاره به اهمیت خودسازی انسان گفت:انسان در انجام کارها و امور اداری و شخصی خود باید به جایی برسد که خود را نبیند و فقط برای رضای خدا کار کند.دنیا گرایی انسان را به خود فراموشی و نهایتا خدا فراموشی می‌کشاند.
وی در ادامه گفت: خیلی مهم است که انسان بداند و بفهمد که از کجا آمده است و دلیل وجودش در این عالم چیست.و این یکی از ویژگی های بارز رزمندگان و شهدا در دوران جنگ بود. رزمندگانی که در زمان جنگ اگر می فهمیدند کاری مورد رضای الهی نیست مسیر را تغییر می دادند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قندهاری در ادامه گفت: انسان اگر خود را نبیند و فقط برای رضای الهی کار کند عزت پیدا خواهد کرد. این است که می بینیم هر چه از عمر انقلاب بیشتر می گذرد علاقه مندان به امام(ره) بیشتر می شود و در دنیا بیشتر مطرح می شود. و این در حالی است که در داخل و خارج کشور خیلی از دشمنان خبیث به دنبال این هستند که مقام و درجه امام خمینی (ره) را کم رنگ کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قندهاری افزود: اگر کار برای خدا باشد ٬ این قدرت را به انسان می بخشد که انسان مسلح می شود به درجه ای که تقوا نام دارد و آنچه که دیگران در آینه نمی‌بینند او در خشت خام می بیند.و امام (ره) به این درجه رسیده بود و مثال آن پیشبینی ایشان برای سرنگونی اتحاد جماهیر شوروی بود.
داشتن تقوابرای روحانیون و پاسداران بسیار نیاز است و با توجه به شرایط حساس زمانه یک نیاز است که باید پاسداران و روحانیون به این درجه از بصیرت و تقوا برسند؛ هر چند کار آسانی نیست .
وی در پایان گفت:اگر تقوا نداشته باشیم دشمن را دوست و دوست را دشمن می بینیم.همانطور که هم اکنون برخی ها در داخل کشور اینگونه هستند و نگاهشان به دشمنان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار